Ik heb mijn 4 oudste kinderen 2x 9, 1x 13 en 1x 11 maanden borstvoeding gegeven.
Dat ging op zich heel goed. En het was goed te doen.
Er was alleen telkens 1 groot probleem: ze vielen altijd aan de borst in slaap.
Legde ik (of erger: papa of de oppas als ik aan het werk was) ze een x wakker in bed dan was het . Niet zachtjes en even, maar hard en uren!
Op de 1 of andere manier lukt het ons niet om ze op tijd (dus niet pas na een jaar...) te leren zelf in slaap te vallen.
Nu er een 5e kindje komt willen we heel graag dat het nu wel lukt.
Vooral ook omdat het al druk genoeg is en uuuren met een baby op de arm of aan de borst te lopen/zitten lukt bijna niet.
Bovendien merk ik ook wel dat nu ze zelf in slaap vallen (ja ja, inmiddels kunnen ze dat aardig goed zelf) ze een stuk vrolijker zijn, beter slapen etc.
Dus mijn vraag:
Hoe pak ik dit aan??????
Graag veel tips...
Liefs Manda 28.5
Dat ging op zich heel goed. En het was goed te doen.
Er was alleen telkens 1 groot probleem: ze vielen altijd aan de borst in slaap.
Legde ik (of erger: papa of de oppas als ik aan het werk was) ze een x wakker in bed dan was het . Niet zachtjes en even, maar hard en uren!
Op de 1 of andere manier lukt het ons niet om ze op tijd (dus niet pas na een jaar...) te leren zelf in slaap te vallen.
Nu er een 5e kindje komt willen we heel graag dat het nu wel lukt.
Vooral ook omdat het al druk genoeg is en uuuren met een baby op de arm of aan de borst te lopen/zitten lukt bijna niet.
Bovendien merk ik ook wel dat nu ze zelf in slaap vallen (ja ja, inmiddels kunnen ze dat aardig goed zelf) ze een stuk vrolijker zijn, beter slapen etc.
Dus mijn vraag:
Hoe pak ik dit aan??????
Graag veel tips...
Liefs Manda 28.5