A
Anoniem
Guest
Mijn dochtertje, Paige, is ruim 8,5 maand jong.
Tot nu toe krijgt ze nog steeds borstvoeding, 3x per dag.
Binnenkort kan ik op het werk niet meer kolven (na 9 maanden niet meer toegestaan, vind ik trouwens een belachelijke regel) en dus moet ik iets gaan veranderen.
Wat ik me afvraag is het volgende:
Paige wil nog steeds 's middags een voeding.
Als ik werk krijgt ze afgekolfde bv in een fles en kolf ik op het werk.
Wanneer ik met het kolven stop loopt natuurlijk de bv terug, dat kan niet anders.
Wat ik nu wil weten is of ik dan wel genoeg melk voor Paige heb op de dagen dat ik niet werk. Als ik haar dan de middagvoeding wil geven heb ik dan nog genoeg bv bij me voor haar?
Het ritme is er dan natuurlijk uit doordat ik niet meer kolf.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en anders probeer ik het maar gewoon uit.
Het is jammer als het niet lukt, maar dan geef ik wel gewone flesvoeding zolang ze de middagvoeding nog wil hebben.
Ze eet overigens ook al fruit, brood en een avondmaaltijd en drinkt hierbij thee, melk, diksap, roosvicee.
Dus misschien is het allemaal wel genoeg en kan ik de middagvoeding gewoon vervangen door extra fruit of een liga met wat drinken ???
Groetjes Deborah
Tot nu toe krijgt ze nog steeds borstvoeding, 3x per dag.
Binnenkort kan ik op het werk niet meer kolven (na 9 maanden niet meer toegestaan, vind ik trouwens een belachelijke regel) en dus moet ik iets gaan veranderen.
Wat ik me afvraag is het volgende:
Paige wil nog steeds 's middags een voeding.
Als ik werk krijgt ze afgekolfde bv in een fles en kolf ik op het werk.
Wanneer ik met het kolven stop loopt natuurlijk de bv terug, dat kan niet anders.
Wat ik nu wil weten is of ik dan wel genoeg melk voor Paige heb op de dagen dat ik niet werk. Als ik haar dan de middagvoeding wil geven heb ik dan nog genoeg bv bij me voor haar?
Het ritme is er dan natuurlijk uit doordat ik niet meer kolf.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en anders probeer ik het maar gewoon uit.
Het is jammer als het niet lukt, maar dan geef ik wel gewone flesvoeding zolang ze de middagvoeding nog wil hebben.
Ze eet overigens ook al fruit, brood en een avondmaaltijd en drinkt hierbij thee, melk, diksap, roosvicee.
Dus misschien is het allemaal wel genoeg en kan ik de middagvoeding gewoon vervangen door extra fruit of een liga met wat drinken ???
Groetjes Deborah