Borstvoeding en bewaren

hoi,
je kan van Avent van die mooie bekertjes kopen ( groot en klein)
die kan je stapelen en je kan erop schrijven met de uiterste houdbaarheiddatum (3 maanden na het invriezen).
Deze kan je ook met een opzetstuk op de spenen van de aventflessen draaien en ze passen ook direct op de kolf dus je hoeft niet over te schenken.
van jouw merk kolf zullen ze deze bekertjes vast ook wel hebben.
ze zijn erg handig want je kan ze later gebruiken om fruit en groente e.d. in te vriezen....

groetjes!
 
hoi mieka,

wat je ook kan doen (heb ik alleen nooit gedaan, want borstvoeding kwam bij mij niet opgaan) is om het in van die ijsklontjesbakje te doen. en er dan zoveel uithalen zoals je nodig hebt
 
Of in ijsklontjes-zakjes. Dat heb ik ook gedaan. Het is alleen niet zo handig met ontdooien, want die blokjes pasten niet zo makkelijk door de hals van de fles.

Ik heb ook een hele voorraad van die avent-bekers. Die zijn echt super-handig. Ik gebruik ze nu nog steeds om kleine porties groenten of gehaktballetjes mee in te vriezen.
 
Ik heb het in ijsblokzakjes bewaard.
Handig te doseren.
Het ontdooien deed ik in een glas. Het is idd wel onhandig dat je de blokjes niet rechtstreeks in een flesje kan doen. Maar als je kindje na verloop van tijd wat meer gaat drinken kan je makkelijk wat meer blokjes uitdrukken, dus dat is wel weer een voordeel.
 
Terug
Bovenaan