borstvoeding en duiziligheid

hallo,
Hopelijk herkent iemand dit en kan mij een goed tip geven. Ik geef nog steeds bv ( baby is 4,5 maand) en ben sinds een dag of drie erg duizelig na het geven van voedingen. Zo erg dat ik eigenlijk alleen nog maar op de bank zit bij te komen. Heb inmiddels voedingspreparaten en extra zout/suiker geprobeerd. ben nu met sneltreinvaart ook begonnen met het introduceren van pap en groentehapjes...maar moet de borstvoeding dus gaan afbouwen.( pap en groente gaan erin als koek...)
Heeft iemand hiervoor een schema? En wellicht nog de tip hoe weer snel zelf de oude te zijn ?

Babette
 
Hoi Babette,

Mijn dochter is nu 6 maanden en krijgt sinds een maand bijvoeding. De eerste 2 weken alleen een fruithap maar daarna ook groente en pap. Je merkt aan je borsten hoe snel je het af kan bouwen. Ik ben begonnen met de ochtendvoeding (10.30) te vervangen door een fruithap. Het is afhankelijk van de hoeveelheid die je baby eet of het een voeding kan vervangen of niet. Sinds deze week geef ik om 12.30 pap van 90/3 nutrilon en nutrix en een fles van 90/3 nutrilon. Het gaat prima zo. Ik geef nu alleen in de ochtend, avond en nacht nog bv maar ik hoop dat ik dat zo snel mogelijk kan afbouwen.

Succes!
groetjes,
Moniek
 
Hoi,

Waarschijnlijk heb je wat ijzer tekort. Probeer eens veel groene groenten te eten zoals broccoli en boerenkool. Het zou jammer zijn als je daarom zou moeten stoppen met borstvoeding. Sterkte en succes!
 
Terug
Bovenaan