Borstvoeding en gaan voor 2e kindje

<p>Hoii dames, </p><p>ik geef al bijna 10 maanden borstvoeding aan m’n zoontje. Nu is er een wens voor een 2e kindje. Ben voor het eerst ongesteld geworden toen hij 6 maanden was. Toen duurde het weer 97 dagen. Zou dit door de borstvoeding komen of is het door de pcos die geconstateerd is in 2018. <br /><br /></p><p>nientje </p>

Nee hoor. Na stoppen kan het ook lang duren. En niet ongesteld betekend niet altijd geen eisprong. Je kán ook een eisprong hebben tijdens borstvoeding! Genoeg mensen die zo zwanger raken hoor. Je kan ovulatietesten gebruiken. Ik geef nogsteeds bv aan zoontje van 17 maanden en ondertussen bijna 6 weken zwanger.

Als je niet met de borstvoeding wilt stoppen dan zou ik het zeker niet doen de kansen zijn dan misschien wel kleiner maar zeker niet onmogelijk er zijn talloze mensen die denken dat borstvoeding anti conceptie en dan verbaasd zijn als ze zwanger zijn dus nogmaals het is zeker niet onmogelijk!

@lzzy 
ja dat is waar. Zit momenteel op cyclus dag 19. Weet niet hoe lang mijn cyclus is. In het begin geprobeerd met ovulatie testen. Maar niet gelukt. Toen is in het ziekenhuis pcos geconstateerd. Daarna niet meer geprobeerd met ovulatie testen. 

nientje 

Terug
Bovenaan