Ik heb mijn oudste ruim een jaar bv gegeven. Tijdens deze zwangerschap was ik 25kg aangekomen. Bv liep als een trein alleen kreeg ik last van gewicht verlies.Ik at 8 boterhammen, flinke bord avondeten en ook nog tussendoortjes.De huisarts gaf advies te stoppen met bv. Met een half jaar woog ik 10 kg lichter dan voor de zwangerschap (51kg) Toch heb ik ruim een jaar bv gegeven mede door alle hulp die ik kreeg. De tweede kon niet aan de borst en heeft 3 mnd bv in de fles gekregen. En weer hetzelfde verhaal, met drie mnd woog ik nog maar 50kg. Het kolven en de zorg voor mijn andere kind werd me teveel en ben dus flesvoeding gaan geven. Ik zit nu bijna op mijn oude gewicht! Bij ons in de familie hebben alle (nou ja, op 1na) moeders dit probleem gehad.
Een vriendin van mij kreeg tijdens haar zwangerschap last van een hernia. Drie mnd na de geboorte zou ze geopereerd worden. Toen ze net voor opname stopte met bv...was haar hernia een stuk minder geworden. Zo'n stuk minder dat ze niet geopereerd hoefte te worden!
Kent iemand dit? Of misschien een ander bijzonder verhaal?
Groetjes Regiena
Een vriendin van mij kreeg tijdens haar zwangerschap last van een hernia. Drie mnd na de geboorte zou ze geopereerd worden. Toen ze net voor opname stopte met bv...was haar hernia een stuk minder geworden. Zo'n stuk minder dat ze niet geopereerd hoefte te worden!
Kent iemand dit? Of misschien een ander bijzonder verhaal?
Groetjes Regiena