Borstvoeding en kunstvoeding

<p>Ik heb een zoontje van nu 5 maanden. Hij krijgt bijvoeding ( kunstvoeding) naast de borstvoeding. Ik haalde altijd de voeding van het merk Nestlé little steps. Nou zag ik laatst pas dat er op de blik staat dat deze voeding geschikt is voor kindjes die geen borstvoeding krijgen.  Weet iemand toevallig welke wel geschikt zijn als het kindje ook borstvoeding krijgt? Welke merk gebruiken julie als je kindje ook kunstvoeding krijgt? </p>
 
Zelf geen ervaring met kunstvoeding (bij beide kinderen volledige borstvoeding kunnen geven), maar weet wel dat alle kunstvoeding geschikt is, ook als je zowel borst- als kunstvoeding geeft. Alle zuigelingenmelk (dus nr 1, tot 6 maanden) van alle merken heeft dezelfde samenstelling aangezien deze aan strenge eisen moet voldoen. Lekker doorgaan met little steps dus als je daar tevreden over bent!
 
Volgens mij staat dat overal op, er wordt namelijk vanuit gegaan dat een kindje OF borstvoeding OF kunstvoeding krijgt en géén combi.

Alle kunstvoeding is geschikt voor een kind, óók als je combineert met borstvoeding. Dat maakt niks uit. En als je al die tijd al tevreden bent en geen problemen ondervindt, waarom zou je dan nu twijfelen of overstappen op een ander merk?
 
Die tekst betekent niks idd, alle kunstvoeding is prima. Ik combineerde dus met de goedkoopste, kruidvat eigen merk. Via google vond ik eens een vergelijkingslijst met ingredienten van kv en het maakt echt nauwelijks uit.
 
Terug
Bovenaan