borstvoeding en menstuatie

Mijn vraag gaat over het volgende. Mijn zoontje is nu ruim 8 weken oud. De eerste 4 weken heeft hij volledige borstvoeding gekregen en daarna volledige flesvoeding (de borstvoeding wilde niet meer)
Nu ben ik zelf, na ruim 8 weken, nog niet ongesteld geworden. Is dit normaal? Of moet ik me toch zorgen gaan maken?
 
Als je borstvoeding geef kan je menstruatie uitblijven. Je geeft nu 4 weken de fles dus dan zou je nu ongeveer je 1e menstruatie moeten krijgen. Maar kijk wel uit, want je kan nergens op rekenen of vanuit gaan.....

Ik heb 6 weken de borst gegeven, maar ben 4 maanden niet ongesteld geworden. Toen ik daarvoor naar de huisarts ging bleek ik (alweer) zwanger te zijn. Ondanks ik dus echt een paar maanden geen menstruatie heb gehad was het in 1x raak.

Succes ermee!
 
Ik denk ook dat als je bv geeft je menstruatie uitblijft altans bij mij is het wel zo.Ik heb een zoon van bijna 4maand ben ik een keer (9weken na de bevaling)ongesteld geweest en dat was het.Maar omdat je je kindje fv geeft moet je eigenlijk rond deze tijd ongesteld worden maak je maar niet ongerust vandaag of morgen gaat het gebeuren.
Groetjes Sus
 
Bij mij heeft het 12 weken geduurd tot ik weer een menstruatie had dus wat niet is kan nog komen, maak je er maar geen zorgen om
Groetjes Bianca
 
Nou het lijkt wel of mijn lichaam jullie gehoord heeft. Vannacht ben ik dus ongesteld geworden!
Maar goed dat ik me nog geen zorgen ging maken.
Toch bedankt voor jullie reacties!!!
 
Terug
Bovenaan