borstvoeding en regelmaat

Hallo moeders

Ik heb sinds kort een dochter ze is bijna 4 weken
Ze heeft totaal nog geen regelmaat
Ze vraagt erg veel ze komt zowat om de 2 uur ik probeer dit te  rekken.  
Ik bied haar een speen aan maar die weigerd ze.
Als in afkolf zit er 140cc volle melk, dus er zit wel genoeg in.
wat moet ik  hier mee aan hebben jullie tips?????
 
 
Hoe vermoeiend ook; dit is heel normaal op die leeftijd!
Kijk niet naar de klok, maar naar je kindje, de ene keer komt het elk uur, en dan weer pas na 4 uren.
Er komt vanzelf meer regelmaat in.
Ze zal het gewoon nodig hebben.
Mijn dochter is 8 weken en heeft ook nog geen regelmaat.
Probeer er van te genieten, ze zijn zo groot!
 
regelmaat is iets wat ze in het westen bedacht hebben maar heel onnatuurlijk is.
probeer je dochter gewoon te voeden wanneer ze er om vraagt.
als jij honger hebt en wil eten wil je toch ook niet dat iemand zegt dat je moet wachten;)
 
Hoi,

Gefeliciteerd nog!!!
Het is heel normaal dat een kindje van die leeftijd elke 2uur wil drinken, dat heeft niet zozeer met jou melk te maken als wel met de inhoud van haar maagje, ook is drinken aan de borst vermoeiend dus vaak hebben ze ook daar wat tijd voor nodig!
Je kunt haar het beste laten drinken als ze daarom vraagt, als ze dadelijk wat groter wordt komt er vanzelf wat meer tijd tussen de voedingen en kun je proberen ze op vaste tijden te geven, maar niet elk kind is daar blij mee, je moet daar samen met je kind een beetje een weg in zoeken.
Voor jou productie is het trouwens heel goed dat ze zo vaak om een voeding komt, dat maakt het voeden nu en op lange termijn gemakkelijker.
Sta er ook niet verbaasd van als ze binnenkort nog wat vaker wil drinken, dat noemen ze regelen en ook dan geld: laten drinken als ze er om vragen!
Hoop dat je hier iets aan hebt!

Gr Mj mmv 3zoons
 
Terug
Bovenaan