Borstvoeding en ritme???

Hey,

Wie geeft er nog BV en hoeveel voedingen  geven jullie per dag?

Dani is van 8 maart en ze slaapt vanaf 15 Mei door.  Ons schema is  7.15, 11, 3,  7 en dan iets over 10en. ze is meestal iest voor de voeding wakker en is in totaal (inclusief voeding) elke x anderhalf tot 2 uur wakker. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat?

Groetjes Patricia

Hoi! Ik geef ook nog steeds BV alleen is mevrouw sinds 2 weken het 'schema' in de war aan het schoppen. Of te wel we hebben er geen meer. Ze kreeg tot voor kort ook 5 voedingen, ongeveer hetzelfde als bij jou. Maar vannacht was ze er bijvoorbeeld om 4 uur, 6 uur en daarna weer om half 10.
Het schijnt erbij te horen als ze rond de 4-4,5 maand zijn, dus ik hou me maar voor dat het vanzelf weer over gaat, de nachtvoedingen!

Hoi,
Hier hetzelfde. Cas zat ook strak op 6 voedingen per dag. Af en toe zelfs 5. Maar sinds een paar dagen wil ie ineens weer tussen 1 en 2 uur snachts. En komt ie in de ochtend om de 2 - 2,5 uur. Ik laat t maar komen zoals het komt. Komt vanzelf wel weer goed neem ik aan.
Afgelopen nacht heeft ie in elk geval weer lekker lang geslapen. Van 10 uur (9 uur was laatste voeding) tot bijna 5 uur. Dus dat was netjes.

Hier ook nog volledige BV!
Maar ritme!? Wat is dat?

Ik probeer nu zoveel mogelijk op klokkentijd te voeden!
Anders is er helmaal geen beginnen aan....
Ik voed nu rond 7-11-15-19-23 en dan 's nachts.

Noortje heeft nog geen enkele nacht doorgeslapen (ook niet als ik volleidg op verzoek voed).
Als ze 1 maal komt 's nachts zou ik dik tevreden zijn! Maar ze komt zo;n 2 a 3 keer! Geen idee waar ze nu precies wakker van wordt! Iemand tips?

Mijn zoontje sliep wel met 3 maanden lekker door!

hallo.
mijn zoontje is 15 weken (27-02 ) en slaapt al vanaf 9 weken door! met volledige BV.
Zijn ritme is 6.30- 10.30- 14.30- 18 - 2030.
soms verschilt het een uurtje eerder of later maar de laatste voeding geef ik altijd om 20.15/20.30 na het badje. ongeacht hoe laat hij daarvoor heeft gehad. tijdens het drinken valt hij als een blok in slaap en slaapt de hele nacht door tot zo 6.30.

Soms slaapt hij zelf tot 7 30 als hij een drukke dag heeft gehad...
ik hoop maar dat het zo blijft

4 maanden is de periode dat baby's meer willen drinken... we hebben vorige week een paar dagen gehad dat hij wel 10 tot 12 keer kwam

gelukkig lijkt hij nu in een wat rustiger vaarwater terecht te zijn gekomen.
maar Swen komt echt nog wel voor 7 voedingen hoor!
en als ik pech heb komt er nog eentje bij s' nachts.

groetjes

Terug
Bovenaan