Borstvoeding en Siliconen

Dag lieve meiden,<br />Ik wil proberen borstvoeding te geven als de kleine er is maar ik heb siliconen, is dat dan nog steeds mogelijk?<br />Liefs.<br />

Volgens mij kan dat soms wel en soms niet. Misschien heeft dat met de operatietechniek te maken? Zou je niet aan de plastisch chirurg kunnen vragen hoe hij dat inschat voor jou? Ik denk dat lactatiekundigen deze vraag ook wel vaker krijgen en je misschien verder kunnen helpen maar ik kan me ook voorstellen dat het straks een kwestie van uitproberen is. 

Als de prothese onder de spier is geplaatst kan het gewoon. Bij deze operatie komen ze niet bij je melkklierweefsel in de buurt. 

D.K.T.P. vaccinaties als trigger bij siliconen infiltratie.
Pas ook vooral op met de kindervaccinaties die een trigger kunnen zijn voor de start van ernstige ziekte problemen bij deze kinderen. Vaccinaties zijn ontworpen voor gezonde kinderen, en daar is niets mis mee. Maar kinderen geboren onder de siliconen implantaten van de moeder zijn niet gezond en hebben een immuunprobleem. Meld altijd aan de arts dat er eerst een test gedaan moet worden of uw kind de vaccinatie wel kan hebben. Houdt eventueel goed in de gaten wat er na een prik gebeurt met uw kind. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
COSSkids Nederland

Meneer COSSkids, als u echt serieus genomen wilt worden kunt u maar beter eerst uw schreeuwerige website aanpassen. Zoveel schreeuwerigheid heeft vaak een averechts effect. Daarnaast is veel schreeuwen ook niet nodig als u serieuze, betrouwbare en goed onderbouwde informatie levert. Helaas is daar een gebrek aan op uw website en wilt u alleen maar shockeren. 

Stop daarom alstublieft met roepen dat kinderen van moeders met siliconen sowieso beschadigd zijn met allerlei ziektes en aandoeningen, over kinderen met o.a. eczeem, adhd en autisme welke volgens u allemaal gevolgen zijn van vaccinaties en dat alle doktoren leugenaars zijn...

@Lorraine, bedankt voor je reactie, ik had het niet beter kunne zeggen.
Man man man ik zat het al te lezen van COSSkids en dacht wat is dit voor een reactie.
Je hebt het heel goed gezegd!

Om hier nog even op terug te komen; ik heb me er in verdiept en er is in de wetenschap geen aanleiding te vinden om ons zorgen te maken over eventuele gevolgen van siliconen implantaten op toekomstige kinderen. Niet tijdens de zwangerschap en ook niet tijdens borstvoeding. Er zijn hele grote studies gedaan waarbij duizenden vrouwen gevolgd worden en hieruit blijken geen verschillen naar voren te komen bij kinderen van moeders met of zonder implantaten.

No worries dus! :)

Terug
Bovenaan