A
Anoniem
Guest
Hallo,
Mijn zoontje Daniel is 6,5 mnd en ik geef nog borstvoeding. De laatste voeding is sinds een poosje om 20 uur 's avonds en de eerste om 8 uur 's morgens(soms later, zelden eerder) Ik heb een poosje afgekolfd om de laatste voeding met rijstebloem te mengen. Dit afkolven deed ik bewust vlak voor dat ik naar bed ging(tegen half elf/elf uur), maar na 2 weken wilde hij de fles met pap niet meer en wilde hij gewoon bij mij drinken. Dus nu zit er best lang tussen de voedingen en sta ik 's morgens regelmatig op knappen
Om te voorkomen dat ik 's morgens onder de melk zit heb ik al van alles geprobeerd. Ik slaap momenteel met een stretchhemd( 1maat te klein), met daaronder een opgevouwen hydrofielluier en een zoogkompres. Over mijn hemd draag ik mijn bh, zodat het allemaal op zijn plaats blijft, maar je zult begrijpen dat dit niet al te comfortabel is. Toen ik nog zo laat kolfde kon ik de lilypads gebruiken, maar die werken nu niet omdat er teveel druk op komt, met als gevolg dat ik ergens rond een uur of 5 als nog nat ben.
Wie o wie heeft tips?!
Groetjes, Yvette
Mijn zoontje Daniel is 6,5 mnd en ik geef nog borstvoeding. De laatste voeding is sinds een poosje om 20 uur 's avonds en de eerste om 8 uur 's morgens(soms later, zelden eerder) Ik heb een poosje afgekolfd om de laatste voeding met rijstebloem te mengen. Dit afkolven deed ik bewust vlak voor dat ik naar bed ging(tegen half elf/elf uur), maar na 2 weken wilde hij de fles met pap niet meer en wilde hij gewoon bij mij drinken. Dus nu zit er best lang tussen de voedingen en sta ik 's morgens regelmatig op knappen
Wie o wie heeft tips?!
Groetjes, Yvette