Borstvoeding en Tattoo zetten.

<p>Hallo,</p><p> </p><p>ik heb hier een vraag over omdat ik nogal verschillende dingen lees. Ik zou vorig jaar een tattoo laten zetten. Echter was ik al zwanger dus heb ik de afspraak moeten cancelen. Omdat in combinatie met zwangerschap het zeker niet handig is! Alleen in combinatie met borstvoeding kees ik heel veel verschillende dingen. Het kan wel, geen enkel probleem. Tot het kan niet! De tattoo plek zit in ieder geval niet in de buurt van mijn borsten maar op mijn viet! Bovenkant. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft en precies weet hoe het zit</p>

Zou je niet kunnen afkolven voor die dag dat je het laat zetten? Dat je die dag opvult met extra voorraad? Dan kan je de melk wat je die dag afkolft "weggooien" . Misschien geeft dat een wat geruster gevoel?
Verder weet ik het ook echt niet! Succes xxx

Ik heb eigenlijk geen idee! Misschien het beste het zekere voor het onzekere nemen en gewoon wachten totdat je bent gestopt met de borstvoeding...? 

Ik wilde ook een tattoo zetten maar waar ik hem wilde zetten vertelde mij dat als je een tattoo zet er pijnprikkels vrij komen waardoor je borstvoeding achteruit kan gaan. Deze tattoo shop zette ook absoluut geen tattoo als ik nog borstvoeding gaf want ze wilde dat risico niet nemen. Dus als ik jou was zou ik dit risico ook niet nemen als je nog borstvoeding geeft.

Terug
Bovenaan