borstvoeding en zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Wat is jullie ervaring met borstvoeding geven en zwanger worden? Ben benieuwd.

geen ervaring mee hihi
ik was al klaar met borstvoeding toen wij dachten aan nog 1

hoi,

Ik ben in december gestopt met de borstvoeding, toen was mijn dochtertje een jaar. in juli gingen we al voor een 2de kindje, maar pas nadat ik gestopt ben, was het "raak". Ik denk dat ik in oktober vorig jaar een hele vroege miskraam heb gehad, dus daaruit kan ik de conclusie trekken dat je wel zwanger kan worden tijdens het geven van BV. dit heb ik ook wel eens van anderen gehoord.

liefs

Mijn buurvrouw is doorgegaan met bv toen ze in verwachting raakte van de tweede. Hoefde ze niet meer op te starten toen de jongste is geboren. Maar meer dan 2 jaar aan een stuk borstvoeding geven zou aan mij niet besteed zijn. Het lukt wel om zwanger te worden... maar het schijnt soms wel wat langer te duren.

Groetjes en succes

Ik ben ook 3 keer zwanger geraakt tijdens de borstvoeding. Helaas de laatste keer weer eens fout gegaan. Ik heb bij de 2 zwangerschappen die wel goed verliepen nog doorgevoed tot ongeveer de helft. Daarna konden ze over op gewone melk en had ik nog even rust voor de volgende kwam.

...ik gaf borstvoeding en raakte binnen no time weer (ongepland) zwanger! Het is van harte welkom daar niet van. Maar het kan dus wel :)

Terug
Bovenaan