Borstvoeding-flesvoeding

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Onze dochter Evy heeft de eerste maand borstvoeding gehad. Ik ben daarna overgestapt op flesvoeding. Dit gaat gelukkig heel goed.
Nu is mijn vraag alleen hoelang moeders nog last gaat houden van lekkende borsten? Ik loop nu 24 uur per dag met voedingscompressen in mijn gewone bh. Mijn borsten zelf, zijn weer als voorheen; geen stuwing en ook niet meer pijnlijk. Ik heb laatst 1 nacht geprobeerd te slapen zonder bh en compressen, maar gelijk weer lekkage.
Overdag heb ik volgens mij wel nog eens een toeschietreflex, als ik met Evy bezig ben, maar er komt dan niets uit mijn borsten, daar de compressen steeds droog zijn.
Maar ik durf ze niet zo goed achterwege te laten, daar als ik rond het tepelgebied duw er meteen alweer melk uitkomt en het me niet echt prettig lijkt, als ik ergens ben en ik opeens 2 natte plekken op mijn shirt heb.

Groetjes Iris

hoihoi, ik denk dat dat per persoon verschilt, bij mijn eerste was het met een week hooguit twee weken bekeken, maar bij mijn tweede heeft het toch zeker een week of vijf als het niet langer is voor dat ik helemaal niet meer lekte, het is vervelend maar het gaat echt over. sterkte meid
liefs lin

Ik dacht ook dat het nooit meer zou ophouden.
Het heeft zeker nog een maand geduurd als het niet langer was.

Terug
Bovenaan