borstvoeding!! flesvoeding???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje.
Ik wil borstvoeding gaan geven.
Maar moet je voor de zekerheid ook flesvoeding in huis hebben en mee nemen naar het ziekenhuis?
Zoja welke voeding heb je dan nodig.
Ik hoop dat iemand hier op reageerd.

Groetjes mirjam(36 weken en 5 dagen)

Hoi Ebbetje,

Ik heb dezelfde vraag vorige keer bij de verloskundige gesteld en zij gaf mij het volgende advies. 2 Flesjes in huis halen en een doosje met 5 zakjes voeding van Nutrilon Hypo Allergeen (volgens mij noemen ze het stickpackage). Ik heb daar wel even naar moeten zoeken en een drogist heeft het uiteindelijk voor me besteld. Je hoeft dus geen grote verpakking in huis te halen, dit is voldoende voor de eerste opvang.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

groetjes Jettepetje

In het ziekenhuis krijg je voeding. Dit is alleen een bepaald merk dat zij gebruiken. Wil je zelf per se een bepaald merk gebruiken dan moet je het zelf meenemen. Het is niet aan te raden om verschillende merken te gebruiken.

groetjes Mariska

hoi hoi

ik wil ook borstvoeding gaan geven maar heb wel 1 flesje en een pak kunstvoeding gehaald je hebt tegenwoordig ook kleine verpakkingen kunstvoeding van frisi en nutrilon maar die hebben ze neit overal verder hoef je geen kunstvoeding mee naar het zh te nemen tenzij je een ander merk gaat gebruiken in de meeste zh gebruiken ze friso misschien kun je dit eerst even navragen bij je vk zij kan je er meer over vertellen
maar als je bv gaat geven dan hoef je eerste 24 uur niet bij te voeden met fv omdat je bv nog op gang moet komen dus bespaar je de moeite alles mee te slepen naar het zh
succes

liefs angela

ook ik ga 100% voor de borstvoeding.

Heb het er toevallig met de Vk over gehad en zij vertelde me dat ik geen flesvoeding in huis hoef te halen. Als je op zaterdag avond of zondag bevalt en door omstandigheden kun je geen Bv geven is er altijd een apotheek in de buurt die weekend dienst heeft en kun je daar voeding gaan halen!!

Liefs, Marielle

Wat ik ook nog vertellen wilde is dat als je in het ziekenhuis een bepaald soort merk niet wilt geven kunnen ze daar ook andere merken voeding laten komen!!!

Mijn vriendin  beviel dmv een totaal ongeplande keizersnee en wilde perse dat haar zoontje Nutrilon pepti  (is tegen koemelk allergie) kreeg. Dat werd gewoon geregeld hoor!    Ik weet natuurlijk niet of dit in ieder ziekenhuis kan!!

Liefs, Marielle

Hoi,

De meeste ziekenhuizen hebben een eigen apotheek waar ze verschillende soorten melk hebben dus mocht de bv niet lukken of wil je fv geven en beval je in het ziekenhuis dan kun je aangeven dat je thuis een bepaald merk gebruikt.

Ons dochtertje heeft in januari in het ziekenhuis gelegen, was toen 8 maanden, en zij kreeg nutrilon pepti, dat hebben ze ook speciaal besteld en was binnen een paar uur binnen.

Niet teveel flesjes aanschaffen, die zijn zo gekocht als het nodig is.

Syl
35+5

Terug
Bovenaan