borstvoeding gestopt

Hallo
Ik ben nu een week gestopt met borstvoeding geven. (heb het goed afgebouwd) Toch heb ik nog last van stuwing en van grote borsten. Hoe lang duurt dit nog? heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hallo,

Ik ben toen onze dochter 7 weken radicaal gestopt met borstvoeding geven (er zat te weinig voeding in) en heb 2 dagen echte stuwing gehad en wel een week dikke en zware borsten. Na 3 weken lekte ik nog wel en nu zelfs lek ik ook nog regelmatig, terwijl onze dochter al bijna 7 maand is.

Groetjes van Mieke
 
Oje, ik heb nu aan het afbouwen met borstvoeding. Mag ik ook een vraag terugstellen ipv antwoord? Hoe hebben jullie dit gedaan met de laatste borstvoeding, of te wel de voeding van de ochtend? Gisteren ben ik gestopt met de avondvoeding van 23.00uur. Wanneer stop je dan met de ochtendvoeding?
 
voor Sandy,
Ik denk dat je kan stoppen met de laatste voeding als je geen last meer hebt van de vorige stopzetting. Dus als je borsten zich hebben aangepast aan het stoppen van een voeding dan pas overschakelen naar een volgende stopzetting.
 
Hoi Mieke,ik ben radicaal met borstvoeding gestopt dat onze dochter 9 weken was.Ik heb 3 dagen last van stuwing gehad en na 3 weken waren mijn borsten weer normaal.groetjes hillegonda
 
Hallo,

Dan snap ik niet zo goed, waarom ik dan af en toe nog lek. Het is waterige afscheiding uit beide borsten. Heb er geen last van maar staat wel raar vind ik zelf.

Groetjes van Mieke
 
Terug
Bovenaan