quote: San2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2006 11:58:31&apos

);
Nou Sjana, je reactie kan moeders dus weer erg onzeker maken... Borstvoeding kan wel pijn doen. Ik had in het begin kloofjes, dus dat deed toen ik m'n zoontje aanlegde wel ff pijn hoor, met kromme tenen zat ik dan! Maar ik had goeie tepelzalf en na een weekje deed het helemaal geen pijn meer.
Aanleggen moet je leren als je kindje geboren is, dat leer je dus niet via zo'n cursus, maar door het echt te doen.
Maar begrijp me niet verkeerd zo'n cursus lijkt me erg verstandig. Toen ik in verwachting was van m'n zoontje waren er die bijna geen en had me denk ik erg geholpen als ik het wel had gehad.
Er komt veel bij kijken, maar als het lukt, dan is het ook heerlijk om te doen. Het is zo lekker intiem met je kleintje echt iets voor jullie tweetjes.
Zucht...Je kunt het ook wel héél zwaar maken. Iedereen moet hier zijn woorden zeker op de weegschaal leggen...Misschien heb je mijn verhalen wel eens gelezen, ik was ook erg onzeker over borstvoeding, en ik háát ook zeker die berichtjes van: als je maar wilt dan lukt het, en even doorbijten, En al dat gelul over dat BV het allebeste is enz....Dus het is absoluut niet de bedoeling van mijn kant om moeders onzeker te maken over BV, want als er iemand problemen heeft gehad ben ik dat ook.
Borstvoeding kan in het begin een beetje pijnelijk zijn omdat je het inderdaad moet leren, maar het mag niet altijd pijnelijk zijn. Dat bedoel ik, snap je??????????????