Borstvoeding geven na borstverkleining

HAllo

Ik dacht kan het beste hier zijn om het te vragen.
Zit zelf veel op het forum zwanger zijn ben 18w 4d zwanger.
Maar nu heb ik jaren geleden een borstverkleining gehad. En ze hebben toendertijd gezegd dat ik borstvoeding zou kunnen geven.
Nu is mijn vraag is hioer iemand die misschien ervaring heeft met na een borstverkleining borstvoeding kunnen geven of juist niet.
Ik zou het graag willen borstvoeding geven.
groetjes jenny
 
Helaas, ik wou dat ik je een goed bericht zou kunnen geven, maar ik heb zelf een verkleining gehad en tegen mij werd ook altijd gezegd dat ik in principe borstvoeding moest kunnen geven. Ik ben zelf groot voorstander van borstvoeding en was dan ook best teleurgesteld dat het niet wou. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook geen melk verloren zoals "gewone" borsten wel doen en misschien was dat al een voorteken... Mij kraamhulp zei dat het negen van de tien keer niet wou. Ik zeg dit niet om je te kwetsen, maar ik wou dat ik er beter op voor was bereid dat het niet zou lukken dat was de klap niet zo groot geweest. Ik heb geen spijt van mijn verkleining want ik had geen keus, het was belachelijk groot...dit is het grootste nadeel...
Sterkte en geniet van je zwangerschap...misschien kan je nog eens laten weten of het bij jou wel is gelukt..Ik hoop het voor je!
 
Hoi Pascal,

Heb op het bv forum van lll en vbn iets gevonden:
http://www.network54.com/Hide/Forum/thread?forumid=89719&messageid=1065006475
Staan nog een paar links tussen zag ik met nog meer info.
Succes hoor!

Meggy mv Marianne 16/4
 
Terug
Bovenaan