Borstvoeding hoe lang?

TWD

New member
Was even benieuwd hoelang jullie bv gaan geven.
Zelf wil ik de eerste 4 weken en daarna over op fles met evt. Snachts borst.
Wil liever niet kolven, omdat ik voor de zwangerschap al pijnlijke borst had. Dus is ook nog ff afwachten of het überhaupt kan.
 
Ik wil voor zo lang mogelijk gaan. Maar dan bedoel ik niet tot 4 jaar ofzo hoor hihi maar toch wel een maand of 10. En dan op het werk een keer kolven, als het lukt. We zullen zien.
 
Ik laat het er grotendeels vanaf hangen hoe het gaat. Bij mijn zoontje was het begin erg moeizaam, maar toen we het eenmaal doorhadden ging t prima. Ik heb toen 4,5 mnd gegeven, met m'n werk zag ik niet zitten. Bij de 2e ging t gelijk heel goed, alleen die bleef na n kleine 2 weken maar huilen na elke voeding, ze at me zo'n beetje op. Dus toen ben ik na 4 weken op de fles overgegaan. Wilde nu eigenlijk helemaal geen bv meer doen, maar heb toch besloten het weer te proberen en dan afhankelijk van hoe het gaat te kijken voor hoelang.
 
Vorige keer heb ik 6,5 maand bv gegeven, tot het overlijden van Elias dus.

Deze keer wil ik i.v.m. voedselallergieën, antistoffen en opbouw afweersysteem wederom bv geven, liefst een jaar en dan nog een periode als laatste voeding voor het slapen gaan maar we kijken wel hoe het gaat...
 
Bij mij lukt het aanleggen aan de borst niet, heeft ook te maken dat Lucas eerder is geboren en door te lage glucose meteen aan de flesvoeding moest.

Hij drinkt nu gekolfde melk in combinatie met nutrilon. Hoop dat mijn productie wat omhoog gaat, dan hoef de nutrilon niet meer. Hoop dat de bv nog gaat lukken...
 
Ik hoop dat t lukt en dan geef ik zolang ik thuis ben, dus waarschijnlijk 3mnd. Ik werk bij verschillende klanten en niet op vaste plek en zie mij niet overal vragen naar een kolf ruimte of ergens op een p-plaats kolven. We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen!
 
Terug
Bovenaan