Borstvoeding in de wilgen gehangen!!!

ZO! ik ben er klaar mee. Heb de hele borstkolf handel op marktplaats gezet, en ga nooit meer borstvoeding geven. Ik weet dat het heel goed voor je kindje is, en dat het ook heel fijn kan zijn, maar het is blijkbaar niet voor mij weggelegd. Na veel ellende, en een huilend kindje, ben ik er nu helemaal vanaf! En dat voelt heerlijk!

Liefs

Dag Liff.

Lijkt me een lastige beslissing. Klinkt alsof het een grote opluchting is voor je.. heel goed.
Ik begrijp maar al te goed dat het ongelofelijke strijd kan zijn.. Bij mij is het ook een lang en moeilijk verhaal ... maar ik ben er nog niet aan toe om te stoppen.
Gelukkig is er ook gewoon 'kunst'melk en groeien kindjes daar ook erg goed op.
Een gelukkige mama is een gelukkig kindje.
Geniet ervan.

Hahaha, nu zie ik ze ook hangen. Eerlijk gezegd moest mijn knop even om, maar nu hij eenmaal om is, vind ik het prima, en idd het is een hele opluchting. Bij 2 kinderen vreselijke strijd gevoerd, en nu zo blij dat ik dit heb besloten. Ik moest voor mijn gevoel ook echt van die spullen af, dus maar meteen naar mp gebonjourd!

Fijn dat je je beter voelt nu je gestopt bent! En met een flesje worden ze ook groot hoor. Mijn zoontje van 3 heeft nooit bv gehad en die is ook nooit ziek.

Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Als het niet lukt gaat het niet. Heb hetzelfde probleem 2x gehad maar ben sneller gestopt. Je krijgt altijd wel opmerkingen enzo maar je hebt het echt geprobeerd en dan houdt het op! Je moet ook om jezelf en de kleine denken!

Inderdaad goed van je! Hier al heel snel gestopt, gefrustreerde en verdrietige mama had ook een gefrustreerd kindje.. Daarna blije mama en heel tevreden kindje.
Ben blij dat je dat je de keuze hebt kunnen maken want er worden inderdaad vaak opmerkingen over gemaakt. Gelukkig had ik daar in mijn omgeving geen last van.

Geniet er lekker van en ik zie de kolven ook al in de bomen hangen :)

Groetjes Kim

Wat voor kolf heb je? Link naar mp miss? Moet er zelf nog 1 hebben, al twijfel ik ook erg om met de borstvoeding te stoppen. Mn ontlasting gaat niet meer vanzelf (drink van die gore zakjes om het zacht te krijgen), en vind het heel moeilijk te combineren met school/stage, Maar wil het toch nog wel even proberen vol te houden.. zeker omdat mn borstvoeding zelf gewoon heel goed en veel is..

Terug
Bovenaan