<p style="text-align: right;"> </p><p>Hoi dames, </p><p>ik geef onze dochter van 3 1/2 maand volledig borstvoeding en we komen nu in de fase dat we toch wat vaker de deur met haar uit willen, allebei vakantie van werk en mooi weer dus 1 en 1 is... </p><p>ik merk dat ik me er toch wat ongemakkelijk bij voel om op openbare plekken borstvoeding te geven... wat heel stom is omdat ik voordat ik bevallen was riep dat ik daar geen problemen mee zou hebben en het de normaalste zaak van de wereld is.. </p><p>ik werk ook in een restaurant bij een dierentuin dus zie dagelijks mama’s hun kinderen voeden en vind dit dan heel normaal en zelf mooi/liefdevol om te zien. </p><p>Ik ben van mezelf iemand die moeite heeft met andere mensen ongemakkelijk te laten voelen en aangezien ik (zeker nu ik borstvoeding geeft) vrij grote borsten heb die dus vrij goed zichbaar zullen zijn tijdens het voeden ben ik bang voor bekijks en mensen die niet goed weten wat ze met de situatie aanmoeten.. echt achterlijk dat ik dit gevoel heb, ik weet het.. maar toch is het zo! </p><p>Iemand tips?</p>