borstvoeding in het openbaar?

Wie geeft er borstvoeding in het openbaar? IK zelf doe het (nog) niet. Niet omdat het mij wat kan schelen, maar meer uit een soort respect voor andere mensen. Vond het zelf voor dat ik zwanger was ook niet altijd even charmant als vrouwen dat bv op het terras deden.
Maar de laatste tijd merk ik dat je door die krappe tijd tussen de voedingen 2 a 3 uurtje ook maar weinig tijd over houdt om dingen te doen. Zat laatst op het terras en toen moest ik naar huis vanwege de voedertijd.....toen dacht ik dus wel van tsja.....waarom ook eigenlijk niet gewoon schijt aan hebben?

Wie van jullie doet dat ook gewoon?

Grappig, nav je vorige berichtje zat ik net te denken om hier een topic voor te openen...

Ik geef gewoon borstvoeding in het openbaar. Het is heel raar, ik heb er geen probleem mee om in het openbaar te voeden, maar soms vind ik het wel moeilijk om te voeden als er bekenden in de buurt zijn. Stom he?

Vorige week zijn we naar de dierentuin geweest en daar heb ik rustig op een terasje zitten voeden. Ik denk dat het erom gaat hoe je jezelf erbij voelt. Ik moet zeggen dat ik stiekem best trots op mezelf was dat ik daar zo zat.

groetjes Pauline

Hoi,

Ik doe het ook! Ik vind het eigenlijk heel normaal. Natuurlijk zorg ik
er wel voor dat ik het wat discreet doe en dat iemand die het niet wil
zien het ook niet ziet (jasje, sjaal ervoor). Ik ben van mening dat het
iets natuurlijks is en je hoeft je er niet voor te schamen. Bovendien,
kijk maar eens op een warme dag op het strand, dan zie je veel meer
bloot...Hoe meer vrouwen dat doen hoe gewoner het wordt.

Misisk

hey,
nou ik was hier dus heel bang voor voordat ik de keuze maakte om bv te geven !! ik ben nooit echt blij geweest met mn borsten en dacht dat ik het nooit zou durven maar..... ik doe het dus wel gewoon in het openbaar !! ik zorg dan wel dat ik iets makkelijks aanheb of een doek bij me heb.
En ja ik ben ook trots als ik mijn kindje aan het voeden ben haha gek he !!
En als er bekenden bij mij op visitte zijn of ik bij hun vind ik het moeilijker om te voeden dan in het openbaar ook raar he !!! nou ja voornamelijk bij bekende mannen dan , ik heb soms het gevoel dat die heel anders naar borstvoeding kijken dan vrouwen haha

doeiii kus mariska mv demy

ja raar dat sommige mensen er zo'n aanstoot aan kunnen nemen terwijl niemand problemen heeft met die blote borsten op het strand.

Vorige week hadden we een bruiloft van een collega van mn vriend. Ik had mijn vriend van zijn werk opgehaald en daar heb ik Maarten nog even gevoed. Was verder geen probleem want het is een klein en informeel bedrijf. Ze hebben daar een 18 jarige in dienst. Echt een gezellige gozer. die kwam nieuwsgierig nog eens naar Maarten kijken. Toen hij zag dat ik aan het voeden was riep hij: "ik wil het niet weten" en hij liep lachend weg... tja moet ie maar tegen kunnen hoor. haha.

groetjes Pauline

ik voed het liefst niet in het openbaar,weet t niet,voel me dan niet helemaal op mn gemak,als we net onderweg zijn of zo,ga ik wel ergens rustig zitten om te voeden,maar het liefste doe ik het thuis,en inderdaad met bekende in de buurt vind ik het nog erger haha

Tis idd wel stom, want op het strand lig ik ook gewoon topless. En dan denk je er niet over na.
Maar goed. Ik ga het denk ik wel doen, discreet dan.

Vind het met sommige bekende ook raarder. Straks komen bv mijn collega's en mijn leidinggevende (man)....dan ga ik het dus echt niet doen hahah....

Hey,

Hoewel ik nooit topless zon en uberhaupt niet houd van bloot zijn heb ik met borstvoeding geen probleem. Al vanaf de eerste dag zit ik te voeden met allemaal mensen er bij.
Heel vreemd, ik ben er zelf ook verbaasd over. Enige uitzondering is al ik met een man-alleen-die-geen-kinderen-heeft ben. Dus groepen mensen die ik niet ken, groepen mensen die ik wel ken, stellen (familie, vrienden, kennisen)  of vaders zijn op de een of andere manier geen probleem. :)

Met mijn voedings bh kan ik ook wel enigszins discreet te werk gaan. Ik hou mijn dochter altijd voor mijn borst als ik m blootmaak, en zij pakt altijd snel dus echt heeeeel bloot wordt het nooit.

Barbara (Mirne is nu 10 weken)

Terug
Bovenaan