<p>Hallo, </p><p>Op woensdag 24 juni is onze dochter Laureen geboren, nu 7 weken oud. Laureen heeft al een mooi eigenwijs karaktertje ( papa en mama hun genen x2, dan krijg je dit haha ;P).<br />Laureen drinkt/dronk mijn borst niet volledig leeg- viel in slaap of was gefrusteerd dat het niet snel genoeg ging. Vanaf dat moment heb ik eerst borstvoeding gegeven, borsten leeggekolfd en dit aan haar gegeven. Telkens zag ik dat ze bijv maar 30 ml had gedronken terwijl ze nog honger had. sinds 2 á 3 weken kolf ik al mijn melk en geef ik het in een flesje aan haar. Dit gaat een stuk beter, laureen blij, mama blij. <br />Het enige is dat het mij niet lukt om haar 4 uur tussen een voeding te krijgen. Ze krijgt vaak 90 ml in een flesje, ze mag wel naar meer maar dit drinkt ze niet op.. of spuugt het weer uit. . <br />In de nacht drinkt ze nu wel om 4 uur! Daar ben ik blij mee, even wat extra slaap. Maar nu komt het volgende probleem in de ochtend heeft ze heel erg honger (althans, zo overstuur is ze dan), dan biedt ik haar de fles aan 2,5 uur na haar ochtend 6.00/7.00 uur voeding aan, dan lukt het haar vaak niet om de fles leeg te drinken en heeft ze aan 40-50 ml echt genoeg.. vervolgens zijn we terug bij af en meld ze zich om de 2-2,5 uur. Ik probeer dan te rekken tot 3 uur zodat ze echt honger heeft en haar flesje leeg gaat drinken. <br />Als ze in de ochtend wel 90 ml op heeft, slaapt ze soms zo weer 4 uur verder.. ?<br /><br />Hebben jullie tips?<br />Plus - deze warmte zorgt er ook voor dat ze vaker kleinere beetjes wil drinken. Herkenbaar?</p>