<p>Hi allemaal, </p><p> </p><p>Momenteel ben ik 25 weken zwanger van ons eerste kindje en druk bezig met de voorbereidingen. Echter is er 1 onderwerp waar ik over blijf twijfelen: voeding. </p><p>Ik zou graag borstvoeding geven. In ieder geval de eerste weken, tot ik weer ga werken. Echter weet ik dat ik heel erg ben van het praktische, waardoor mijn vriend zich afvraagt of ik het geven van borstvoeding wel consequent vol ga houden. Daarbij wil mijn vriend ook graag ons kind kunnen voeden (met de fles dus). Ook ben ik in de zomer uitgerekend en als alles goed gaat zou ik het ook leuk vinden met de baby op pad te gaan. Ik zie mezelf niet op een terrasje borstvoeding geven. Niet omdat er iets mis mee is of ik preuts ben, maar ik zie mezelf dat niet doen. </p><p> </p><p>Nu vroeg ik me af of er meer moeders zijn met deze twijfels. Hoe hebben jullie het opgelost? Toch voor praktisch gaan en flesvoeding? Of toch borstvoeding en kijken hoe dit gaat? Of wat mijn verloskundige aangaf, de eerste 2 weken borstvoeding en daarna wellicht in sommige gevallen een combi tussen bv en kv.</p><p> </p><p style="text-align: left;">Ik hoor het graag! </p>