<p>Hi!</p><p>Heb even jullie advies/mening nodig Ik heb een kleintje van 4 maanden en geef borstvoeding. Maar ik heb het idee dat het niet echt lekker loopt. Kleine groeit goed (+1 lijntje bij het cb) daar ligt het niet aan. Maar hij drinkt onrustig, toeschietreflex duurt heel lang of komt soms niet, kleine hapt vaak gefrustreerd af en aan en begint te protesteren tijdens het drinken, veel boertjes, veel lucht en dus buikpijn. Als ik kolf krijg ik er bijna niks uit (met moeite 50ml per borst, bij mijn eerste was dit met gemak 200ml) en snachts wordt hij vaak wakker om te drinken, elke 1,5 a 2 uur, waardoor ik inmiddels ook niet meer helemaal lekker ga.</p><p>Nu zij mijn moeder, 'joh kap met die borstvoeding, geef dat kind een fles dan gaat het vast beter'. Maar ik vind het toch moeilijk om er zo makkelijk over te denken. Het liefst geef ik tot minimaal 6 maanden bv, en vind het een beetje moeilijk om het onderscheid te maken tussen kiezen voor de makkelijkste weg, of dat het voor beide beter zou zijn.</p><p>Wat denken jullie hiervan? En zou het een optie kunnen zijn om bv de avond voedingen met de fles te doen en overdag met de borst? Of werkt dat niet? </p>