borstvoeding/menstruatie

Hallo,

Ik geef borstvoeding en begreep dat je dan meestal niet ongesteld wordt.
Nu heb ik ook (nog) geen echte menstruatie maar wel af en toe een beetje buikpijn en vaginaal bloedverlies.
Is dit normaal, herkennen jullie dit?
Ik heb een keizersnede gehad en weet niet of dit er ook nog mee te maken heeft.

groetjes, Anna.
 
ik herken dit wel, heb dan wel geen keizersnede gehad. heb wel last van bloedverlies.
ik gebruik de pil, die tijdens bv gebruikt mag worden. maar heb gewoon tijdens de pil bloedverlies.

ik weet niet of het normaal is, maar ik heb er ook last van
 
Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar het zegt niet altijd iets over ongesteld zijn en bv.

Ik heb voledig bv gegeven en werd na 5 a 6 weken al weer ongesteld.Brrrr maar niets aan te doen.

Het ergste was nog wel dat mijn cyclus nooit regelmatig was soms maanden neit en nu ik juist geen menstruatie wilde had ik het keurig op tijd.

groetjes
 
geef nu na 6 maanden nog ongeveer 4/5 borstvoedingen per dag naast de groente en fruithappen.
Ben nog steeds niet ongetseld geowrden maar het is bij iedereen dus kennelijk anders. Stel je vraag anders eens op de pagina van borstvoedingsforum
http://www.network54.com/Forum/89719
misschien staat jouw vraag ergens al tussen, maar stel hem zelf en je krijgt gegarandeerd een antwoord waar je iets aan hebt!

Succes
 
Ik heb ook tot een of 7 na de bevalling af en toe een beetje bloedverlies gehad met buikrampen. Volgens mij maakt het niets uit of je een keizersnede hebt gehad of niet. Het is gewoon een reactie van je lichaam, die wil de boel schoonmaken van binnen!
Alleen werd er bij mij wel gezegd dat het niet veel langer mocht duren... ik zou het dus wel in de gaten houden!
Anders even bellen met de gyn.

Succes!
 
Ik ben gewoon bevallen en geef borstvoeding. Ik heb tot 5 weken na de bevalling gevloeid, maar dat is normaal. Vanaf die tijd heb ik wel eens een heel klein beetje bloedverlies gehad. Nu menstrueer ik vandaag weer echt voor het eerst en morgen is het 8 maanden geleden dat ik bevallen ben.
Het is heel verschillend hoor ik om mij heen. De een menstrueert helemaal niet meer, de ander minder, en de ander gewoon wel.
 
Terug
Bovenaan