<p>Goedemorgen allemaal. Over anderhalve maand verloopt mijn kolfrecht en ik ben enorm aan het twijfelen of ik nog door wil gaan met borstvoeding. </p><p>Op dit moment drinkt Stef nog 6 tot 7 keer aan de borst. Het mooiste zou voor mij zijn als ik in de ochtend en avond nog kan blijven geven en 1 keer in de nacht. Is de productie met 8 maanden al stabiel genoeg daarvoor?</p><p>De reden dat ik zo twijfel, is omdat ik als ik geen werk had gehad sowieso een jaar borstvoeding had willen geven. Er is op mijn werk geen plek om langer door te werken om te kunnen kolven of het in mijn pauze te doen. Om een hoop stress te voorkomen twijfel ik dus om het 5 weken voor de einddatum al af te bouwen. Ik ben het gedoe er omheen ook erg zat. Gisteren kwam ik thuis om half 6, heb toen kolfspullen opgeruimd en melk koud gezet, Stef gevoed onder het eten, daarna weer kolven en gelijk daarna Stef naar bed gebracht. Ik kan dan niet eerst even rustig zitten. Ook blijf ik maar malen over wat te doen na die 9 maanden. HELP! Jullie weten hoe het is en hoe zwaar het soms kan zijn. Hebben jullie tips? En kan ik de troost nog bieden die hij nodig heeft zonder borst? Zouden jullie nu al afbouwen?</p>