A
Anoniem
Guest
Hallo iedereen!!
8 jaar geledenm ben ik op de gewone manier bevallen en heb een paar dagen borstvoeding gegeven.
Ik ben ermee gestopt omdat ik het toen niks vond en vond de begeleiding al helemaal niks.
3 jaar geleden een geplande keizersnede en wilde van te voren eigenlijk al geen borstvoeding geven.
Wel is dat nog aan mij gevraagd toen ik terug op mijn kamer was,
want ik had een bepaald middel gekregen omdat mijn baarmoeder helemaal slap was en bleef en met dat middel zou ik een paar uur geen borstvoeding mogen geven.
Ik was allang blij dat ik daar met mijn meissie lag en heb papa de eer gegeven om haar het eerste flesje te geven.
Nu is nr 3 in aantocht en heel wat wijsheid verder zou ik eigenlijk wel heel graag toch nog een keer mijn best willen doen om borstvoeding te geven, maar stuit nu al tegen vanalles aan:
- zowieso de keizersnede en wie weet weer dat middel
- ik heb van mezelf een F cup, maar ze zullen vast nog heel wat
groeien tijdens het verloop van de zwangerschap
- lastig om een zwangerschapsbeha te kopen in mijn maat van nu,
laat staan aan tegen het einde van de zwangerschap
Ik hoop op reacties met ervaringen borstvoeding na keizersnede
en hopelijk borstvoeding met grote borsten, F cup, evt in combinatie met een keizersnede..
Groetjes van Miriam
8 jaar geledenm ben ik op de gewone manier bevallen en heb een paar dagen borstvoeding gegeven.
Ik ben ermee gestopt omdat ik het toen niks vond en vond de begeleiding al helemaal niks.
3 jaar geleden een geplande keizersnede en wilde van te voren eigenlijk al geen borstvoeding geven.
Wel is dat nog aan mij gevraagd toen ik terug op mijn kamer was,
want ik had een bepaald middel gekregen omdat mijn baarmoeder helemaal slap was en bleef en met dat middel zou ik een paar uur geen borstvoeding mogen geven.
Ik was allang blij dat ik daar met mijn meissie lag en heb papa de eer gegeven om haar het eerste flesje te geven.
Nu is nr 3 in aantocht en heel wat wijsheid verder zou ik eigenlijk wel heel graag toch nog een keer mijn best willen doen om borstvoeding te geven, maar stuit nu al tegen vanalles aan:
- zowieso de keizersnede en wie weet weer dat middel
- ik heb van mezelf een F cup, maar ze zullen vast nog heel wat
groeien tijdens het verloop van de zwangerschap
- lastig om een zwangerschapsbeha te kopen in mijn maat van nu,
laat staan aan tegen het einde van de zwangerschap
Ik hoop op reacties met ervaringen borstvoeding na keizersnede
en hopelijk borstvoeding met grote borsten, F cup, evt in combinatie met een keizersnede..
Groetjes van Miriam