borstvoeding naar fles

heyhey !!
ja ik zou over 1maand terug moeten werken nu wil ik de borstvoedng afbouwen maar hij weigert de fles extreem heb het door de papa ook laten proberen lukt ook niet, heb een andere speen geprobeert lukt ook niet, hebben jullie tips voor me ?

alvast bedankt x

welke fles heb je geprobeerd?
Ik geef zelf fles dus ik weet er niet zoveel van maar het schijnt dat tommy tippee wonderen doet bij kindjes die van borst naar fles gaan of een combi daarvan krijgen.
Maar tot die tijd blijf het proberen niet dwingen, boos worden enz even proberen met, voor, tijdens elke voeding.
Maar er zitten hier een heel aantal bv mama's die hebben vast meer tips voor je sucses ermee1

liefs louise

Ik geef bv rn ethan weigerde de fles ook ondanks dat hij.hem eerst accepteerde nu gebruik in de tommy tippee en die accepteerd hij wel

Kun je gewoon bij de drogist halen en dat is van nuby

Ik kan je helaas niet helpen, Ivo pakte gelijk de tommie tippy fles en 3 weken later de Avent (vind ik zelf een fijnere fles ook.

Misschien kun je eens op borstvoedingsforum kijken voor tips en zoeken op 'flesweigeraar'?

Veel succes!

Hoi,
Ik geef ook borst en heb altijd heel lang gegeven, maar op bepaalde momenten moet er toch ooit een flesje in, ook mijn kinderen wilde geen fles(paar slokjes voor de dorst;-), dan hadden ze liever honger,,haha
Ik zou proberen in de ochtend een fles te laten geven (niet zelf doen) dan hebben ze de meeste honger en dan is dus de kans het grootst dat ze de fles nemen! Denk dat de speen niet zoveel verschil maakt, maar je kan het proberen natuurlijk!
Succes ermee

Hier ook ervaring met flesweigeren..en als ze het echt niet willen kun je doen wat je wilt, maar krijg je de fles er niet in. Ik heb alle soorten flessen en spenen geprobeerd..Toen maar als het echt moest met een lepeltje gevoerd en zo bleef er een mini-beetje in.

Florian weigert 'gelukkig' alleen de fles van mij en wil bij papa of oma wel de fles. Ik moet dan overigens wel helemaal weg zijn..ook als ik boven zit wil hij m echt niet!

Succes ermee...weet hoe frustrerend het is!!

Terug
Bovenaan