Borstvoeding of flesvoeding?

Weten jullie al wat je gaat doen qua voeding?

Ik heb me pas nog verdiept in borstvoeding, dit omdat ik op mijn 18e een borstverkleining heb gehad. Nu las ik op het internet dat het eventueel zou kunnen mits je tepels toen niet verwijderd waren... Nou dat was in mijn geval toen nog wel ( nu doen ze dat bijna niet meer)
Dus ik moet flesvoeding gaan geven. Nu had ik afgelopen woensdag de intake met de thuiszorg en deze gaven me het advies omdat er een allergie voorkomt in mijn familie om meteen te beginnen met hypoallergeen voeding te starten. Dit was een nieuw iets wat ze gaven als advies. Hebben jullie hiervan gehoord?
Ik vind de prijsverhouding van gewone en hypovoeding erg veel, het is een stuk duurder. Maar als het nu een groot verschil zou zijn zou dat me niet uitmaken hoor.
Overigens had ik bij ons zoontje me niet verdiept of ik borstvoeding zou kunnen geven, en verliep de voeding ook heel goed. Hij had ook normale flesvoeding.

Groetjes Carola

Als het bij je zoontje goed is gegaan, moet het nu toch ook kunnen? Als het niet gaat kun je altijd nog overstappen op hypoallergeen voeding.

Ik wil graag borstvoeding geven, dus hopelijk gaat dat allemaal gewoon lukken!

Als het bij je zoontje goed is gegaan, moet het nu toch ook kunnen? Als het niet gaat kun je altijd nog overstappen op hypoallergeen voeding.

Ik wil graag borstvoeding geven, dus hopelijk gaat dat allemaal gewoon lukken!

hoi,
ik ga ook bv weer proberen te geven.
ik heb al navraag gedaan bij de ziekenfonds.
als ik 1 van de 2 fabrikanten zou nemen wordt alles vergoed.het via apotheek.moet dan wel een verwijzing van de arts of kinderarts hebben.
nu zei me huisarts dat ik je eerst moet proberen met gewone voeding.
mijn zoontje heeft een hele moeilijke voedsel allergie.
koe en eiwit allergie en ook nog kippeneiwit.
nou alle voedingen komt je het tegen.pas na 2 jaar kwamen wij erachter.
me dochter was een huil baby had veel last van maagzuur en haar darmen,nog steeds last van haar darmen.
wij hebben toen wel gekozen voor friso zodra je moet overstappen kan je binnen die friso blijven een dat vond ik wel belangrijk.
wij moest overstappen op comfort maar dat heeft friso ook.
gr marjan

Ik heb mijn twee oudste allebei 10 mnd BV gegeven. Maar, ik heb dan ook het geluk gehad dat ik nog nooit en kloofje of ontsteking gehad heb! het ging dus supemakkelijk! na de BV zijn wij overigens wel overgestapt naar hypo-voeidng. Dit omdat beide kinderen wat last van eczeem hadden/hebbeen.

Deze kee ga ik het weer net zo doen!

Terug
Bovenaan