Ha dames,
Ik zit met een probleempje.
Sinds een week is Justin erg verdrietig en erg hongerig.
Ook zijn mijn borsten erg leeg, terwijl ze normaal helemaal opgezet waren voor elke voeding.
Nu hebben we dan ook twee dagen achter elkaar voor de laatste voeding de fles gegeven.
Ik heb nog geprobeert te kolven, maar krijg er maar 50 cc uit
Nu schrijven ze overal dat je moet afbouwen, maar heb het idee dat dat niet echt nodig is want het is volgens mij echt bijna op.
Maar als ik kijk hoelang Justin over een fles doet ( 165 cc) weet ik helemaal zeker dat hij niet genoeg kreeg uit mijn borsten, omdat hij nooit zolang deed over het drinken uit mijn borst, of vergis ik me nou?
Hij spuugt wel veel na de flesvoeding.
Ik denk zelf dat het komt omdat hij bij mij te weinig heeft gehad en dit dan ineens te veeel voor hem is.
Ik word hier zo onzeker van!
Zijn er dames die dit ook hebben gehad? en misschien wat adviezen hebben!
Groetjes MIrjam en Justin
Ik zit met een probleempje.
Sinds een week is Justin erg verdrietig en erg hongerig.
Ook zijn mijn borsten erg leeg, terwijl ze normaal helemaal opgezet waren voor elke voeding.
Nu hebben we dan ook twee dagen achter elkaar voor de laatste voeding de fles gegeven.
Ik heb nog geprobeert te kolven, maar krijg er maar 50 cc uit
Nu schrijven ze overal dat je moet afbouwen, maar heb het idee dat dat niet echt nodig is want het is volgens mij echt bijna op.
Maar als ik kijk hoelang Justin over een fles doet ( 165 cc) weet ik helemaal zeker dat hij niet genoeg kreeg uit mijn borsten, omdat hij nooit zolang deed over het drinken uit mijn borst, of vergis ik me nou?
Hij spuugt wel veel na de flesvoeding.
Ik denk zelf dat het komt omdat hij bij mij te weinig heeft gehad en dit dan ineens te veeel voor hem is.
Ik word hier zo onzeker van!
Zijn er dames die dit ook hebben gehad? en misschien wat adviezen hebben!
Groetjes MIrjam en Justin