borstvoeding op?

Ha dames,

Ik zit met een probleempje.
Sinds een week is Justin erg verdrietig en erg hongerig.
Ook zijn mijn borsten erg leeg, terwijl ze normaal helemaal opgezet waren voor elke voeding.
Nu hebben we dan ook twee dagen achter elkaar voor de laatste voeding de fles gegeven.
Ik heb nog geprobeert te kolven, maar krijg  er maar 50 cc uit
Nu schrijven ze overal dat je moet afbouwen, maar heb het idee dat dat niet echt nodig is want het is volgens mij echt bijna op.
Maar als ik kijk hoelang Justin over een fles doet ( 165 cc) weet ik helemaal zeker dat hij niet genoeg kreeg uit mijn borsten, omdat hij nooit zolang deed over het drinken uit mijn borst, of vergis ik me nou?
Hij spuugt wel veel na de flesvoeding.
Ik denk zelf dat het komt omdat hij bij mij te weinig heeft gehad en dit dan ineens te veeel voor hem is.
Ik word hier zo onzeker van!
Zijn er dames die dit ook hebben gehad? en misschien wat adviezen hebben!

Groetjes MIrjam en Justin

hoi,

leuke naam heeft je zoon!! hahaha de mijne heet ook Justin!
maar jou probleem, ik zou Borstvoeding natuurlijk bellen en het voorleggen, zij zijn erg kundig en weten raad hiermee. je borstvoeding kan namelijk volgens mij niet op zijn, maar je moet wel heel vaak aanleggen om het te prikkelen en om dus meer aan te maken...ik weet natuurlijk je achtergrond niet, maar ik kan me indenken dat het je heel onzeker maakt, dat had ik ook in het begin...nu loopt het wel.

hopelijk hebben ze goede raad voor je en kun je lkeer voeding blijven geven, want dat is toch het beste voor je kindje he! succes verder!
gewoon google intypen borstvoeding natuurlijk en je komt op hun site!!

liefs sweety, mama van Justin 4-4-07

Of je te weinig melk hebt en of er teveel in de fles gaat, weet ik niet.
Maar ik heb deze keer ook geen gespannen borsten. Dat had ik bij de eerste wel. Dan kon ik gewoon voelen welke borst aande beurt was. Dat lukt me nu echt niet.
Toch groeit mijn meiske er goed van.
greet

Hoi hoi,

Heb het zelfde probleem, mijn meisje heeft ook niet genoeg aan mijn borsten!!!
Krijgt nu ook voeding erbij zo'n 50cc!!! Niet iedere keer maar wel voor de nacht dan slaapt ze wat door en das ook prettig voor mama!!! Morgen ga ik naar de kinderartz hier en ga alles ff voorleggen, want ze heeft ook heel erg veel last van krampjes, das ook heel zielig!!!
Heb nog niet gebeld met de borstvoedingslijn, misschien ook ff doen!!!
Nou succes in ieder geval, heb geen extra tip of toch wel extra afkolven zou ook de productie beter moeten maken!!!

Liefs Sandy mama van Jessica 2-3-2007

bedankt voor jullie reactie!

Inmiddels ben ik begonnen met het afbouwen, want het wil echt niet meer.
Justin word helemaal boos als hij word aangelegd, zodra de fles komt is hij stil.
Helaas maar ook wel een gerust idee dat ik nu weet hoeveel hij binnen krijgt.
Hij is weer helemaal tevreden!
Sandy succes met de borstvoeding hoop dat het jou nog wel goed gaat lukken!
Liefs Mirjam

Terug
Bovenaan