Borstvoeding piercing

<p>Hi dames. Ik kan op internet er niet veel over vinden dus dacht ik vraag hier even rond. </p><p>Wij zijn op dit moment in verwachting en ik heb toch wel als het allemaal het toelaat, het meeste gevoel bij borstvoeding geven. Echter draag ik 1 tepelpiercing. Ik snap dat deze natuurlijk uit moet als de baby aangelegd wordt. Maar zijn er andere dames die ermee ervaring hebben? Eigenlijk zou ik em niet willen missen, dus uitdoen en nooit meer in is me aller laatste optie, tis voor mij gewoon een sieraad wat ik mooi vind.</p><p>Daarnaast heb ik gelezen, het enige wat zowaar erover te vinden was, dat de tepel beschadigd kan zijn en dus ook aan de zijkanten waar de piercing doorheenis gegaan, melk kan uit gaan lekken met het grootste gevaar voor de baby. </p><p> </p><p>Anyway, mochten er hier dames zijn die 't zelfde hebben, ik hoor 't graag! </p>
 
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar als je vooraf advies wilt, kun je misschien eens contact opnemen met een lactatiekundige? Die zijn gespecializeerd in alles rondom borstvoeding, en weten dus vast ook wat voor effect een piercing heeft, en hoe je daar het beste mee om kunt gaan :)
 
Terug
Bovenaan