Borstvoeding tijdens zwangerschap

<p>Ha dames, </p><p> </p><p>Ik vroeg me af of iemand van jullie dit herkent. Ik ben inmiddels opnieuw zwanger maar geef nog borstvoeding aan mijn oudste. Ik voel me heel gezegend dat het tot nu toe nog steeds gaat en dat zij ook blijft drinken. Wat ik alleen wel heb nu is dat ik met voeden hele pijnlijke tepels heb, vooral bij het starten van het drinken. Heeft iemand anders ook ervaring met voeden tijdens zwangerschap? </p>

Zelf niet deze ervaring. Bij mij liep mijn productie heel snel terug.
Maar pijnlijke tepels hoor je inderdaad wel vaker! Ik durf alleen niet te zeggen of dit beter wordt.

Ik had hier niet echt last van, mijn vorige zwangerschap (miskraam geworden aan het einde van het eerste trimester) heb ik gewoon door kunnen voeden zonder problemen. Tijdens mijn huidige zwangerschap heb ik de borstvoeding wel vrij snel afgebouwd toen ik wist dat ik zwanger was, maar dat was meer omdat ik daar aan toe was dan vanwege pijn oid. 

Ja heel herkenbaar. Eerste tijd van de zwangerschap daardoor minder lang per keer gevoed, ik telde dan tot 10 als het te erg werd en dan stopte dochter met drinken. Rest van de zwangerschap ging het beter maar wel wisselend. 

Inmiddels 40 weken zwanger en sinds 1-2 weken is het weer pijnlijker. 

Terug
Bovenaan