Borstvoeding, toch ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hoera, het feest is weer begonnen
Ondanks dat ik volledige borstvoeding geef, ben ik gister toch weer ongesteld geworden (Maaike is nu 10 weken)! Wat me daarbij opvalt is dat het precies 4 weken na het moment is waarop Maaike is gaan doorslapen en ik dus geen nachtvoeding meer geef. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?

Zijn er meer bv-mamma's die alweer ongesteld zijn geworden?

Groet, Juul

Jaaaaaaaaaaaaaaa... hier nog zo'n pechvogel!

Sem was vorige week 6 weken en toen werd ik al ongesteld. Het vloeien was ook nog maar net gestopt, dus ik twijfelde even of het vloeien misschien even was terug gekomen, maar al snel kwam ik erachter dat dit het niet was, door de grote hoeveelheden bloed dat ik verloor en mijn "fantastisch sjagerijnige" stemmingen! En ja... ik geef ook volledige borstvoeding, ik baalde er ook al zo van hoor. Je hoort iedereen... oooo dat kan wel een half jaar duren als je borstvoeding geeft... niet dus. (bij mij en jou in dit geval) nou uhhh sterkte ermee...!

Liefs José

heb ik gelezen ergens dat als je kind 8 uur tussen voeding heeft (dus doorslaapt) je ongesteld kan worden. ik wacht nog steeds, wel het gevoel dat het elk moment kan gebueren maar het is nog niet, en ik wil wel want dat gevoel alleen is ook irritant (en vooral ook de chocolade die ik erbij moet eten).

groetjes,
lia

Hoi dames,

ik heb het net nog bij een andere topic neergeschreven dat ik sinds de geboorte van mijn dochtertje altijd al gebloed heb. Nu, de ene week is het al wat meer dan de andere, maar het is nooit helemaal weg geweest. Nu denk ik dat mijn maandstonden er bijna opzitten, want het minderd. Maar ik weet natuurlijk niet zeker dat het om mijn maandstonden ging. Maar aangezien het meer was dan anders, ga ik hiervan uit.

Ik hoop allesinds snel weer wat regelmaat te vinden, want wil toch redelijk snel weer zwanger worden.

Liefs,
van ons...

Ben nog niet ongesteld en Thijmen is bijna 9 weken.
Van tevoren duurde het ook erg lang voor ik ongi werd, dus ik ben het gewend. Ben benieuwd hoe lang het duurt nu, ondanks bv.

Terug
Bovenaan