Borstvoeding, welke luiers?



Hoi allemaal,

Mijn dochterje is bijna 5 maanden en krijgt nog steeds volledige borstvoeding. Daardoor heeft ze dunne ontlasting. Pampers New Baby neemt deze uitstekend op. Maar aangezien mijn dochtertje binnenkort niet meer in 'nummer 3' past, zoek ik een luier die dunne ontlasting eveneens goed opneemt. Ze weegt nu bijna 8 kg.
Er komt geen nummer 4 op de markt, aangezien de markt daarvoor te klein is.

Ik ben erg benieuwd naar jullie tips!

Groetjes, Susanne

 
Hoi,

Ik ben gewoon verder gegaan met nr 4 van Pampers. Ik heb zelf geen andere luier gevonden die beter beviel en die zo'n structuur als die eerste pampers heeft. De billen zien er nog steeds prima uit en hoe ouder de kids worden hoe meer het geheel verteerd wordt. Succes.
 
Hoi,

Ik gebruik gewoon de luiers van de Aldi en van de C1000. Werken perfect. Maar het is gewoon uitproberen welk merk voor je baby het beste past. Sommigen zijn te smal en te lang, andere weer te breed en snel te klein.
 
Ik gebruik luiers van kruidvat en huggies. De huggies-luiers hebben goed elastiek aan de onderkant bij de billetjes, hierdoor had mijn zoontje geen last van lekken met de dunne bv-ontlasting. De luiers van huggies vallen wel klein uit en zitten "lekker" strak.
Succes!
 
Terug
Bovenaan