borstvoeding, wie nog meer?

..komt me bekend voor! Met gods gratie accepteerd hij wel de fles bij de gastouder, maar niet van mij of van zijn vader :).

Is soms wel lastig, maar kan hem ook geen ongelijk geven. Drinken uit een borst is natuurlijk stukke leuker dan uit een plastic flesje.

... het valt me alleen wel op dat er echt weinig vrouwen zijn die bv geven.

..komt me bekend voor! Met gods gratie accepteerd hij wel de fles bij de gastouder, maar niet van mij of van zijn vader :).

Is soms wel lastig, maar kan hem ook geen ongelijk geven. Drinken uit een borst is natuurlijk stukke leuker dan uit een plastic flesje.

... het valt me alleen wel op dat er echt weinig vrouwen zijn die bv geven.

Hier dus ook geen fles op de dagen dat ik werk. Ik rij heen en weer. Ze heeft de fles wel gedronken, maar op de dag dat ik met werken begon vertikte ze het. Daarentegen is het wel een hele goede eter.

Hi,
Ik geef nog steeds bv. Nu ben ik thuisblijfmoeder, dus dat maakt het een stuk makkeljker. Mijn zoontje accepteert de fles niet (meer). Ben nu aan het experimenteren met andere spenen, antilekbekers en gewone bekers. Dat laatste werkt vooralsnog het beste.
Ik vind bv geven prettig, maar vind het niet fijn dat ik geen alternatief heb (en dus niet langer dan 3 uur weg kan). Mijn zoontje 'komt' namelijk nog iedere 3-4 uur...
Ook fruit en groenten eet hij slecht. Ik krijg er met moeite 2 eetlepels in... Hoe gaat dat bij jullie?

Terug
Bovenaan