borstvoeding

A

Anoniem

Guest
weet iemand waar ik informatie kan vinden over het geven van borstvoeding, maar met zo snel mogelijk de laatste voeding een fles? Alles wat ik vind is over het geven van alleen bv maar de vorige keer was die nachtvoeding gewoon teveel, dus ik wil deze keer zo snel mogelijk de laatste voeding een fles van maken zodat de kleine sneller de nacht doorslaapt (ik moest de vorige keer om de 2 uur voeden ook 's avonds, 's nachts, niet bevordelijk), tuurlijk misschien is het deze keer niet hetzelfde maar toch. Hopelijk kan iemand hiermee helpen.
alvast bedankt,
lia

je zou het kunnen proberen bij de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk.

Wellicht kunnen zij je helpen.

gr mama van MD

hoi

Bedoel je dit???

Voeding
1
2
3
4
5
6

Stap 1
Borst
Borst
Borst
Fles
Borst
Borst

Stap 2
Borst
Fles
Borst
Fles
Borst
Borst

Stap 3
Borst
Fles
Borst
Fles
Fles
Borst

Stap 4
Borst
Fles
Fles
Fles
Fles
Borst

Stap 5
Borst
Fles
Fles
Fles
Fles
Fles

Stap 6
Fles
Fles
Fles
Fles
Fles
Fles
Schema bij 5 voedingen:

Voeding
1
2
3
4
5
6

Stap 1
Borst
Borst
Borst
Fles
Borst

Stap 2
Borst
Fles
Borst
Fles
Borst

Stap 3
Borst
Fles
Fles
Fles
Borst

Stap 4
Borst
Fles
Fles
Fles
Fles

Stap 5
Fles
Fles
Fles
Fles
Fles

Neem voor iedere stap 1 week de tijd. Als je sneller wilt afbouwen neem dan minimaal 3 dagen voor 1 stap.

Dit heb ik kunnen vinden op internet. Misschien heb je er wat aan??

groetjes

volgens mij kun je vrij snel overgaan op fles om uur of 23. Wil je voeden op verzoek of op tijd. Want op tijd kun je de flesvoeding echt inbouwen.
Je zou hieover inderdaad vereniging borstvoeding natuurlijk kunnen vragen, maar bijv ook la leche league, ook een bv-vereniging.
Het zou kunnen dat, doordat je avondvoeding fles geeft en hoopt dat nachtvoeding snel wegvalt, de bv terugloopt. Dat is denk ik afwachten.
Verder zou ik het in kraamweek ook duidelijk bespreken met kraamverzorgster, zodat die ook nog wat tips kan geven.
Veel succes ermee,
groetjes, mira, sinds 02-01 mama van jaap

Terug
Bovenaan