borstvoeding

ik heb een flike dochter van bijna 7 maanden,sinds een maand geef ik haar patetjes en sinds een week nu ook fruitpap,maar wat een hel om haar dit te doen eten,ze lust het heel graag,maar ze was steeds de eerste dagen heel koppig en wou niet eten omdat ze liever bij haar mama wou drinken,wa wilt ge na 6 maanden volledig borstvoeding,dit probleem is nu wel goed inorde maar nog wat anders is haar afgekolfde melk laten drinken uit een flesje ze vertikt het meestal ook al ben ik er totaal ni bij in de buurt, bij de mama is het beter,geeft je wel een goe gevoel,maar binnenkort moet ik weer aan het werk en sta in ploegen dus ben ik er ni altijd optijd voor haar.kent iemand dit probleem en kan me wat raad geven!!
 
Patatjes zijn aardappelen in België :)

Wendy, de beste tip die ik je kan geven is om een ander de fruitpap en fles te laten geven. Overigens is een fles niet echt meer nodig op deze leeftijd. Je kan de afgekolfde melk ook gewoon in een tuitbeker geven.

Je kan ook proberen de hapjes niet te lang na de borstvoeding te geven, zodat je dochter niet al te veel honger heeft. Ze zal minder geduld hebben om iets nieuws uit te proberen als ze honger heeft!

Ik zou me niet te veel zorgen maken, meestal gaat het vanzelf goed als je er niet bent! Uiteindelijk is het vooral een probleem voor de oppas ;-)

Groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan