borstvoeding

Hallo, Misschien een hele rare vraag maar mijn dochter dronk tot 3 dagen terug zo een beetje om de 3 uur 2 keer 20 minuten nu ineens drinkt ze net 2 keer 10 minuten en om de 4 uur. Misschien is het wel normaal hoor ze poept en plast genoeg en ik heb ook nog steed gewoon de "normale" hoeveelheid melk. Het is heel moeilijk om ergens te vinden hoeveel babys van 3 maanden meestal drinken.
Het is dat ze eerst veel meer dronk want levendig en alles is ze nog steeds.
Iemand die het antwoord weet of misschien mij een beetje gerust kan stellen?
 
het lijkt mij dat ze genoeg krijgt, anders zou ze wel huilen, denk je niet? ik kan het me best voorstellen dat je je daar zorgen over maakt, maar het is net als bij iets oudere kinderen, willen ze niet eten, dan niet, ze krijgen vanzelf honger, en eten dan wel weer!!(tenminste bij de mijne helpt dat)
 
Mijn zoon is ook drie maanden in drinkt sinds kort ook korter en om de 4 uur. Bijna van de een op andere dag. Ik denk dat het normaal is, vooral als ik jouw berichtje lees. Je voeding wordt natuurlijk ook op zijn behoeften afgestemd en dat maakt dat hij waarschijnlijk langer met een voeding kan doen en misschien daarom ook minder nodig heeft.
 
Gisteravond heeft ze de hele avond gehuild, gezellig was ook voor het eerst maar nu drinkt ze in elk geval wel weer normaal en inderdaad ze is opgewekt genoeg dus zal het allemaal wel meevallen. dank jullie wel. Ergens is het ook wel lekker scheelt een boel tijd.....
Groetjes
 
Terug
Bovenaan