borstvoeding

Mijn dochter is 3,5 maand en die heeft genoeg aan 5 voedingen per dag. Die slaapt ook altijd de hele nacht door en is 's ochtends pas om een uur of 8 wakker.
 
Mijn dochtertje is bijna 4,5 maand. Zij krijgt ongeveer 5-6 voedingen per dag. Ik ben BV aan het afbouwen, dus nu krijgt ze twee keer per dag flesje nutrilon (ca. 170 cc) en 3-4 keer BV. We zitten nog met een nachtvoeding, want van doorslapen heeft ze nog niet gehoord...
 
Mijn dochtertje kreeg toen 5 voedingen per dag soms zes.

Nu is ze 8 maanden en drinkt wanneer ze trek heeft.
s ochtends bij het wakker worden goed. Halverwege de ochtende een paar slokken smiddags goed.
Rond 21.00 een paar slokken.
en dan vaak s nachts nog een keer.

Ze heeft tot 6 maanden ongeveer doorgeslapen en kwam niet s nachts en nu op eens wel weer maar vind het prima denk ook dat dat komt omdat ze overdag wat minder drinkt.

groetjes joyce mama van Mara
 
Jurre is bijna 5 maanden (19 weken) en krijgt ook 5 a 6 voedingen. Geen probleem hoor! Soms krijgt Jurre gewoon meer, naar gelang hij zin heeft, bijvoorbeeld na een prikje of om lekker in te slapen.

Groetjes,
Mirjam
 
Hallo, mijn dochtertje is bijna 11 maanden en ik geef nog steeds op vraag. Soms is het 3 - 4 keer per dag en als ze tandjes ofzo krijgt is het vaker. Maar ik geef dus nog steeds op vraag en geniet er nog fff van.

Veel succes en volg je eigen gevoel....
 
Mijn zoon is nu 5,5 maand en ik geef hem sinds 4,5 maand 5 voedingen per 24 uur. Ongeveer om 06:30, 11:00, 15:00, 18:30 en voor de laatste voeding 22:30 haal ik hem uit bed, hij drinkt dan (half in slaap) en ik kan hem zo weer terug leggen. Ik moest hem steeds vaker wakker maken voor zijn voeding en ben eigenlijk min of meer automatisch van 6 naar 5 voedingen gegaan.
Gr. Esther.
 
Terug
Bovenaan