borstvoeding

Mijn dochtertje is nu bijna 10 maanden,en ze wil niet uit een beker of fles drinken .Ze wil aleen maar borstvoeding maar ik zou graag zien dat ze uit een beker gaat drinken. Maar we hebben al van alles geprobeerd om het te laten slagen.Andere spenen, van die tuitjes ,verschillende flessen ,kleine bekertjes ,en bekers die ze zelf vast kan houden .Tuimelbekers een hoop merken oa avent, maar niets wil ze. En ik ben een beetje ten einde raad want ik wil wel van die bortvoeding af .Misschien zijn er mensen die goede raad voor mij hebben
 
Hoi Laura

Bij mijn tweede zoon hielp het om hem uit een gewone beker te laten drinken, dus zonder speen of tuit. Ik ben daar toen met 8,5 maand mee begonnen. Het is in het begin even knoeien, maar hij had het vrij snel door. Eerst hield ik de beker meestal vast, maar met een jaar dronk hij netjes (met af en toe wat knoeien/morsen) uit een gewone beker. Het helpt ook vaak om het iemand anders te laten doen als mama even uit de buurt is.

Succes!
Peet
 
Hoi peet bedankt voor je reactie. Maar dat heb ik ook al geprobeerd,en dat gaat een paar slokjes goed .En dan laat ze weer alles uit haar mondje lopen .Maar idd misschien als iemand anders het geeft lukt het misschien wel .En kan ik stoppen met bortsvoeding dan geef ik haar de opvolg melk uit een beker
 
heb je al geprobeerd om de melk naar binnen te lepelen? met een klein lepeltje en hele kleine beetjes tegelijk, duurt een eeuwigheid, er gaat veel naast maar als ze het door hebben gaat het best goed.
 
ja dat hebben we ook geprobeerd maar niet werkt .Ik denk dat ik gewoon stop met bortsvoeding. En dan als ze echt dorst heeft pakt ze hoopelijk een beker of fles wel. maar bedankt voor je tip
 
Terug
Bovenaan