borstvoeding

hallo dames ben ik weer
even een vraag ik geef borstvoeding en dat gaat hartstikke goed alleen bij het aanleggen doet het heel veel pijn en als hij klaar is met drinken.
en het ergste is dat als hij gedronken heeft er ook nog eens de helft eruit gooit.
nu heb ik al nutriton gekocht en gebruik dat nu al anderhalve week maar nog houdt hij het niet binnen hij groeit wel goed maar toch!
is niet echt leuk, voor mijn ventje en de was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weten jullie er iets voor miss?
mijn kleine Gillian is nu 3 en halve week en het is nog steedes wennen.
voor mijn man nog het ergste.
hij werkt en als hij dan thuis komt is hij vaak te moe om met de kleine te kroelen en als ik hem dan toch zover krijg dat hij hem vast heb lukt het de ene keer wel maar als Gillian dan begint te huilen dan is hij het alweer zat.
komt dit jullie bekent voor??????
dat jullie man er ook minder mee bezig is dan wij vrouwen.
weet wel dat hij er nu nog weinig mee kan maar vasthouden kan dan toch wel.
bedoel ik geef al de borst dus een flesje geven zit er ook niet in.
ben wel aan het afkolven alleen zoals ik net al zei drinkt de kleine zoveel dat mijn borsten dan al leeg zijn en er met de kolf bijna nix meer uit krijg.

nou de nachten gaan opzich wel de ene keer komt hij 1 keer en andere keerc meerdere keren, en soms ook alleen maar omdat hij gespugt heeft en dan wieg ik hem in slaap maar ben dan zelf wel moe de hele dag.

vast herkenbaar dit allemaal.
nou suc6 allemaal nog met jullie kleine

gr priscilla

ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik nog niet weet hoe hij zal reargeren als tie weer aan het werk gaat maar nu gaat het nog goed. hij wil er zelfs voor me uit gaan als de voeding moet.maar met het aanleggen kan ik je weinig over zeggen. ik kolf namelijk af. de kleine van me heeft nog niet voldoende kracht om zelf te zuigen maar moedermelk wil hij maar wat graag

het is allemaal zoooo herkenbaar.
ik heb een dochterje van bijna 2 jaar, mijn man is gek op haar en kan lekker mer dr stoeien en spelen, we hebben ook een zoontje van 3 maanden, hij neemt hem wel op schoot en probeert wat met hem te spelen, maar zodra hij begint te mopperen dan komt ie gauw weer naar mama.
Wij vrouwen hebben het moedergevoel van de natuur meegekregen, het is een gevoel dat je je kind wilt knuffelen en troosten, een man heeft dat niet en is vaak alleen maar bang dat ie hem/haar laat vallen of iets verkeerd doet.
forseer het niet, het komt vanzelf.
Dat spugen; op zich kan het geen kwaad, mijn dochtertje spuugde ook erg veel, veel was daarom ook inderdaad, maar zolang ze maar bleef groeien en een paar natte luiers per dag produceerde was het goed.
Ga niet te veel na de voedingen nog afkolven, op die manier stimuleer je je voeding nog meer en ga je meer aanmaken dan wordt het spugen ook alleen maar erger.
leg je kindje desnoods wat vaker aan dat krijgt ie per keer wat minder voeding binnen en houdt ie het misschien beter binnen.
groetjes Martine

Terug
Bovenaan