Borstvoeding

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik wilde even weten of er nu nog meer zijn die borstvoeding geven??   Zo ja, hoe vaak voeden jullie nog per dag, en tot wanneer zijn jullie van plan door te gaan?  
Mark krijgt op het moment nog maar 1x per dag, ('s avonds voor dat hij naar bed gaat).   Ik heb vorige week de voeding van 's morgens laten vallen.

Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

Ik geef nog steeds bv mirthe is bijna 11maanden ze krijgt nog 3 keer per dag.

ja ik!  Milo is alweer bijna 11 maanden en ik zou echt niet weten wanneer ik ga stoppen. Ik voedt hem nog een paar keer 's nachts (niet omdat hij honger heeft, het is meer gewenning en hij heeft ook erg last van doorkomende tanden en is heel erg mama-minded). Daarnaast voedt ik hem vrij vaak in het weekend. Doordeweeks krijgt hij in de creche flesvoeding, en dan rond 5 uur nog een borst en dan weer rond 20.00 als hij naar bed gaat twee.
We zien wel hoe lang het nog leuk blijft!

Hi,
Lynn heeft denk ik vanochtend voor het laatst gehad, er zit niks meer, alles op.
Ik zal het morgen proberen, maar denk echt dat het gedaan is, ik gaf een tot twee voedingen per dag, de laatste weken dan, maar ze drinkt maar twee minuten en gaat vervolgens bijten, mopperen helpt niet, ik denk gewoon echt dat het op is. Heb het kolven al vanaf de zes maanden opgegeven, want dat vond ik echt een ramp, en sinds ze meer eten krijgt, is de melk nog verder terug gaan lopen.

Ik vind het wel jammer van de ene kant, het is zooooooooo gezellig, gelukkig heb ik er een paar foto's van.

Het is zo'n grote meid, snik.
X

Rêve is 9 maanden en ehm... 20 dagen en drinkt alleen nog maar bij mama. Geen ander drinken dus. En dat gaat super. Helaas (?) nog wel nachtvoedingen. Zolang het goed gaat gaan we door en dat kan wat mij betreft nog wel even duren. We genieten er echt van. Ik moet er ook niet aan denken om te stoppen. Zo af en toe krijgt ze wel een slokje water uit een glas van een van ons, zodat als ze straks niet meer wil ze zo over kan op een bekertje.

groetjes

mama van Rêve

Hoi hoi, Jente (10,5 maand) ktijgt nog 3x!
7.00, 12.00/13.00 en 19.00. Soms laat ik die van 's middags vallen als we bijvoorbeeld weg zijn ofzo!

Groetjes Fennie en Jente

Hoi,

Lyanne is 10 en een halve maand en krijgt overdag nog 3 voedingen en 's nachts ook nog 2 a 3 keer (helaas). Ik vind dit niet erg, geniet juist van die momenten! We hebben een paar keer flesvoeding geprobeerd, maar dat wil ze absoluut niet hebben!

Groetjes, Marieke mv Lyanne (milkjunkie)

Thijs is overmorgen 9 maanden, en krijgt eigenlijk alleen nog borstvoeding. Als ik wegga neem ik wel uit gemak 'n sapje mee, maar meestal komt dat ook weer mee naar huis. weet ook eigenlijk niet wanner ik ga stoppen, Thijs is ons derde kindje, en ook het laatste kindje dus wil er eigenlijk zo lang mogelijk van genieten. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan