Ja, ze pakt het eten zelf op en stopt het in haar mondje. Of ze slingert het ergens anders heen...hihi. Gelukkig hebben we deze week veel buiten kunnen eten! Ze heeft nu appel, banaan, meloen, brocolli geprobeerd. Ik denk niet dat ze veel binnen krijgt hoor. Dat moet echt groeien, daar moet ik echt geduld voor hebben. Haha, dat is wel eens lastig, maar ja we zijn nog maar net begonnen.
Wat het kokhalzen betreft, ja dat is de eerste keer een beetje eng. Maar ik heb me goed ingelezen en het goed bekeken, toen ze het deed en het is een heel natuurlijk iets. Ze krijgt iets in d'r mond/keel wat ze nog niet kent en dat probeert ze weer uit te spugen. Lukt altijd en daarna gaat ze vrolijk weer verder! Als ze eenmaal door heeft dat het eten is, verdwijnt dat van zelf.
En tja, de verhalen waarbij het een keer niet goed gegaan is, die zullen er zeker zijn. Maar je bent er zelf bij en weet zelf wat je, je kindje wanneer aanbiedt. Ik ken ook veel verhalen waarbij het heel goed gaat!
Oja, broodkorstje mag inderdaad wel, maar brood zou ik ook nog een maandje mee wachten!