Borstvoeding

Ik was benieuwd of er nog meer zijn die nog volledig BV geven?
Dani wordt dinsdag een half jaar en ik geef nog steeds BV, maar begin het wel een beetje zat te worden. Ik heb eigenlijk niks te klagen want ze zit al bijna 2 maanden op nog maar 4 voedingen. Ik wil volgende week met fruit beginnen en dan ook de voeding van 11 uur vervangen door een fles.
Hoe kun je het beste afbouwen zonder dat ik met ontplofte boobies rondloop?

Groetjes Patries

Je kunt het beste de eerste en de laatste voeding het allerlaatste weglaten.
Je kunt zo de kraamzorglijn bellen voor informatie,die kunnen je vertellen welke voeding je het beste als eerste weg kunt laten,maar volgensmij is het de 2de of de 3de voeding.
Je kunt bijv. ook de 1ste bv. geven de 2 de fles 3de bv en de 4de weer de fles. Als je tenminste over een tijdje 2 bv wilt veranderen in fles.

groetjes

als je de 4 de voeding fles geeft zit je met volle borsten voor de nacht bij 4 voedingen eerst voeding 2 of 3 vervangen voor een fles en dan week of zo later de andere en als je helemaal wil stoppen als laatste de ochtend voeding. En als je bijvoeding gaat geven wordt de productie toch wel minder.
succes er mee
groetjes Esther

Ik geef ook nog volledige BV. Soms 4, soms 5 voedingen/
Jammer dat je gaat stoppen!
Vooral de ochtendvoeding vind ik gemakkelijk!

Maar goed, afbouwen is per vrouw verschillend. De een kan in 1 keer helemaal stoppen zonder ergens last van te hebben. Maar geadvoiseerd wordt om eerste de voeidng van rond 11 of de voeidng van 15 weg te laten. Na een dag of vijf de volgende.
En dan zo afbouwen.

Succces! Wij gana nog even door.

Hey,

Even een update. Heb vandaag de voeding van 11 niet gekolft en pas om 3 uur. ben benieuwd of mijn boobies het morgen wer snappen. Ik ga het weekend fruit proberen.

Groetjes Patries

Terug
Bovenaan