Borstvoeding

Voor diegene die borstvoeding geven, hoe vaak geven jullie de kleine borstvoeding en geven jullie hem/haar ook nog wat te drinken voordat hij/zij gaat slapen?

meestal ist int begin 8 keer per dag he, om de drie uur... en vaak kun je dat toch mooi indelen, het drinken voor het slapen (meestal voor en erna... als ik het me goed herinner) ;)

Ik geef Lycke ook bijna altijd nog een slokje voor het slapen gaan, zo wordt ze lekker rustig en slaapt ze heerlijk, bovendien drinkt ze heel snel, ben binnen 5-10 min klaar, het spuit eruit denk ik, de overige meiden dronken ook altijd zo snel

Olivia krijgt ongeveer 7 voedingen. Ze komt overdag om de 3/4 uur en 's nacht na ongeveer 6 uur.
Zij slaapt nog tussen alle voedingen in.

Oliver is nu 5 weken, Hij drinkt ongeveer elke 4 uur (dus da's 6 voedingen), 's nachts zit er soms iets langer tussen. Overdag slaapt hij iets minder vaak. Ik voed niet extra voor het slapen gaan.

Groeten Linda

Oliver is nu 5 weken, Hij drinkt ongeveer elke 4 uur (dus da's 6 voedingen), 's nachts zit er soms iets langer tussen. Overdag slaapt hij iets minder vaak. Ik voed niet extra voor het slapen gaan.

Groeten Linda

Kas is vrijdag 6 weken, hij dinkt nog elke 3 uur.
's nachts meestal om de 4,5 uur. Dus ongeveer 7 voedingen per dag. Voor het slapen voed ik niet extra.

Groetjes Anne

Anoush is 3 weken en krijgt om de 3 uur bv. 's Ochtens om 7u, om 10u, 13u, 16u, 19u, 21u en 23u. De laatste 2 om de 2 uur, dan slaapt ze vaak tot 4 uur. De laatste nachten kwam ze helaas wel weer om 2 en 5 uur. Ik begin dan toch weer om 7 uur met de eerste, om er een beetje regelmaat in te hebben..

Terug
Bovenaan