borstvoeding

wie van jullie geeft er ook borstvoeding?
Bij onze 1e lukte het echt niet, die wilde gewoon echt niet aan de borst drinken..
En nu..'t loopt als een zonnetje (tot nu toe), Marja is al weer bijna 100 gr boven haar geboortegewicht. En na elke voeding valt ze weer tevreden in slaap!!
Ik vond het best spannend om er weer aan te beginnen (had ook al flesvoeding in huis), maar ben nu zo blij dat 't goed gaat..

Helaas is de bv bij mij niet gelukt. Zelfs met bijvoeding bleef Emma afvallen. Sinds we zijn overgestapt op de fles is ze een veel tevredener meisje. Maar toch ben ik stiekem wel een beetje jaloers op je, dat het bij jou als een zonnetje loopt.

Groetjes ChantalS

Ik heb het een k geprobeerd, maar had zoveel pijn. Ik kon er echt niet van genieten! Zag elke keer op tegen het voeden. Ben nu aan het afkolven en afbouwen. Dat gaat aardig goed. Daarna is het de bedoeling dat mijn zoontje overgaat op flesvoeding.

ik heb ook zoeiets van, 't is geen must alles wat ze binnen krijgt is mooi meegenomen..'t moet voor mezelf leuk blijven en voor haar..
We zien wel waar 't schip strant ..

Bij mij gaat het goed met de bv. Gemma is in het begin wel bijna 10% afgevallen, maar na 2 daagjes bijvoeden ging de bv lopen bij mij en nu zit ze alweer boven haar geboorte gewicht. Ze valt na elke voeding tevreden in slaap. Ik ben blij dat het zo goed gaat, maar was het met bijvoeden niet gelukt dan was ik overgegaan op flesvoeding.

Terug
Bovenaan