Borstvoeding

Ik heb geen goede start gehad met de borstvoeding. Thijs wilde niet happen en omdat ik ingetrokken tepels heb deden tepelhoedjes enorm veel zeer. Maar ik wilde enorm graag borstvoeding geven .
Ik ben direct gestart met kolven . dit ging erg goed, het deed wel veel zeer maar dat werd elke dag minder. K heb ook allemaal blaren op mjn tepels gehad maar gelukkig herstelde dit na een paar dagen. 

Het kolven ging zo goed dat ik om de 3 uur 210 cc had. Zelfs de verloskundige was verbaasd. Thijs drinkt 100 cc per keer dus mijn vriezer ligt al vol met melk. 

Gister heb ik hem voor het eerst weer aangelegd aan mijn borst. En tot mijn verbazing drinkt hij mijn hele borst leeg . En het doet bijna geen zeer , omdat ik zoveel gekolfd heb , zijn mijn tepels nu wel wat gewend.  Hij  heeft nu al 5 voedingen uit mjn borst gedronken! Ik ben echt enorm trots. K ben erg blij dat ik zo lang heb doorgezet en ik nu heerlijk borstvoeding kan geven. 

Liefs Simone 

Super fijn dat de borstvoeding nu goed loopt!!! Ieder begin is (vaak) moeilijk, maar de beloning des te groter!
Geniet er maar lekker van!

Prulleke3 (okt.-mama)

Super joh!! Geniet ervan...Ik heb zelf de 1e 4mnd met de kolf gevoed ivm infectie...de 2e met hoedjes en ben beneiuwd hoe t met de 3e straks gaat... Fijn gevoel he dat je lichaam je toch niet in de steek liet, heerljk hoor en wel zo gemakkelijk, om gewoon te kunnen voeden!!

Wauw, wat fijn te lezen dat het toch goed is gekomen! Ik ben nog erg aan t twijfelen, borst of fles, maar een verhaal als de jouwe geeft toch weer moed.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan