Pffff, het voeden gaat de laatste tijd best wel moeilijk. Micah dronk altijd heel goed, maar de laatste tijd maakt hij een soort kauwbewegingen terwijl hij drinkt en met zijn 6 tanden, voelt dat niet echt prettig. Hij laat ook steeds sneller los en vaak wil hij helemaal niet goed happen en ligt maar een beetje te draaien. M'n voeding loopt hierdoor ook heel erg terug. Vanochtend voelden m'n borsten ook best wel leeg aan toen ik wakker werd en hij wilde weer niet drinken. Toen dacht ik, dan moet ik er maar mee stoppen. Dikke tranen natuurlijk, want ik zou het heel jammer vinden, het is zo fijn om dat mannetje te voeden,als hij niet bijt, in ieder geval Omdat, ik het toch niet over m'n hart kon verkrijgen om te stoppen, heb ik hem vanmiddag toch weer laten drinken en dat ging weer heel goed. Ik zit nu echt in dubio. M'n oudste dochter, heeft BV gehad tot 9 maanden, toen wilde ze echt niet meer en m'n andere dochter zelfs tot 15 maanden. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik deze keer ook nog wat langer BV kon geven, maar ja, als hij niet meer wilt. Hoe gaat dat eigenlijk bij degenen van jullie die nog BV geven?
Groetjes Patricia
Groetjes Patricia